کد خبر ۳۳۸۶۰ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
مدیر شبکه جهانی ولایت:

اجازه توهین به مقدسات اهل تسنن در شبکه ولایت داده نمی‌شود

مدیر شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه شبکه ولایت هم اکنون در پنج قاره دنیا قابل دریافت است و مخاطبان اهل تسنن نیز دارد گفت: ما در این شبکه اجازه نمی‌دهیم به مقدسات اهل تسنن کوچک‌ترین توهینی از ناحیه مخاطبان و یا کارشناسان برنامه‌های مختلف صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام سید محمد قزوینی شامگاه شنبه در دیدار «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا، با بیان اینکه برنامه‌های شبکه ولایت هم اکنون در پنج قاره دنیا قابل دریافت است، اظهار داشت: ما در شبکه ولایت اجازه نمی‌دهیم به مقدسات اهل تسنن کوچک‌ترین توهینی از ناحیه مخاطبان و یا کارشناسان برنامه‌های مختلف صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه شبکه ولایت مخاطبان اهل تسنن نیز دارد، افزود: مقدسات اهل تسنن خط قرمز ما است و بسیاری از مخاطبان شیعه و سنی شبکه ولایت عنوان می‌کنند که این شبکه دانشگاه اسلامی را به خانه‌ها آورده است.

 

مدیر شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: در سفرهایی که به کشورهای مختلف غربی داشته‌ایم و در جلساتی که با شیعیان و اهل تسنن این کشورها برگزار می‌شد آنان از برنامه‌های شبکه ولایت تقدیر داشتند.

 

وی همچنین بیان داشت: شبکه ولایت تنها شبکه در ایران است که در برنامه‌های زنده خود از عالمان اهل تسنن دعوت به عمل می‌آورد و از حضور ائمه جمعه اهل تسنن نیز در برنامه‌ها استفاده می‌کنیم.

 

حجت الاسلام قزوینی افزود: شبکه ولایت که شبکه‌ای ولایی و عقایدی است، آمادگی دارد تا با گروه‌های مقاومت اسلامی همانند نجبا همکاری کند.

 

پاسخ به شبهات شبکه‌های ماهواره‌ای

وی اضافه کرد: وهابیون شبهات مختلف را علیه مکتب تشییع و اهل تسنن وارد می‌کنند و بیش از ۳۰ هزار صفحه از کتاب‌های وهابت علیه شیعیان و سنی‌ها است و ما در شبکه ولایت به شبهات شبکه‌های ماهواره‌ای معاند پاسخ می‌دهیم که بارها شده است مخالفان از پاسخ‌هایی که توسط کارشناسان ارائه می‌شود به گریه افتادند.

 

مدیر شبکه جهانی ولایت، گفت: هدف ما در شبکه ولایت این نیست که اهل تسنن را شیعه کنیم اما بسیاری از اهل تسنن با دیدن و شنیدن برنامه‌های مختلفی که از شبکه ولایت پخش می‌شود به مکتب تشییع روی آورده‌اند.

 

حجت الاسلام قزوینی همچنین با اشاره به دیدار خود با آیت الله سیستانی اظهار داشت: این مرجع تقلید از برنامه‌های شبکه ولایت و از منطق حاکم بر این شبکه تقدیر و تعریف کردند و خواستار استفاده از حضور عالمان اهل تسنن کشور عراق در برنامه‌های این شبکه شدند.

 

ایجاد فتنه مذهبی بین امت اسلام

دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا نیز در این دیدار اظهار داشت: برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند که از سوی انگلیس و آمریکا تأمین مالی می‌شوند، تلاش دارند تا نسبت به عقاید و اعتقادات شیعیان شبهه افکنی کنند.

 

شیخ اکرم الکعبی بیان داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی غرب به دنبال آن هستند تا با استفاده از رسانه‌ها، فتنه مذهبی را در بین امت اسلام ایجاد کند.

 

وی با تقدیر از فعالیت‌های شبکه ولایت، برنامه‌های این شبکه را در عرصه دفاع از دین ستودنی و ارزنده دانست و افزود: شبکه ولایت در برابر شبکه‌های وهابی و معاند ایستاده است و امید است بیش از گذشته به موفقیت‌هایی دست یابد.

 

دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا با بیان اینکه شبکه ماهواره‌ای نجبا آمادگی همکاری با شبکه ولایت در زمینه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را دارد افزود: باید تلاش کنیم تا با حفظ وحدت جنایت‌های گروه‌های تروریستی همانند داعش و تکفیری‌ها را آشکار و اهداف این گروه‌های را برملا کنیم.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com