کد خبر ۳۳۸۸۹ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
پيش از ظهر امروز:

دبیرکل حزب النجباء عراق با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کرد

اکرم الکعبی دبیرکل حزب النجباء عراق با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، اکرم الکعبی دبیرکل جزب النجباء عراق ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار با اشاره به آثار و برکات وحدت در جوامع اسلامی و لزوم توجه به آن بیان کرد: تنها راه برای حل مشکل عراق وحدت میان سیاسیون و توجه به منویات مراجع تقلید و علما است، باید در برابر تجزیه عراق که یکی از اهداف آمریکا است ایستادگی شود و ملت عراق با یکپارچگی و همدلی این نقشه شوم آمریکا را خنثی کند و به حفظ خاک این کشور بپردازد.

اکرم الکعبی نیز در این دیدار با بیان اینکه داعش به نیابت از آمریکا در منطقه در حال جنگ است، گفت: کشورهای زیادی به حمایت از گروهک تروریستی داعش می‌پردازند و تسلیحات و امکانات مورد نیاز این گروه تکفیری را تأمین می‌کنند اما در مقابل کشور ایران تنها حامی گروه‌های مقاومت برای نابودی داعش است.

دیدار با آیت الله جوادی آملی و آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و همچنین زیارت حرم کریمه اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های روز سوم سفر الکعبی به شهر مقدس قم است.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com