کد خبر ۳۳۹۰۶ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

کشف محموله 900 میلیون ریالی کالای قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از کشف کالای قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، کرمی اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون بلافاصله دو اکیپ گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت کنترل به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.


وی ادامه داد: پس از انجام مراقبت های لازم، کامیون موصوف مشاهده و متوقف که در بررسی اولیه حامل بار آهن آلات بصورت پالت پایه سوله بوده که جهت بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد.


کرمی ادامه داد: راننده با اطمینان مدعی بوده هیچ گونه بار قاچاقی حمل نمی کند و برابر بارنامه حامل پالت های آهن جهت انتقال به یک شرکت واقع در شهرستان رباط کریم است.


وی اضافه کرد: با تلاش و دقت ماموران، مشخص شد که سه ردیف پالت های آهن بصورت مجزا روی هم چیده و به وسیله تسمه آهنی به هم متصل شده و از داخل ورق های آهنی وسط را بریده و به صورت تونل جهت جاسازی استفاده کرده است، به طوری که از نمای بیرون قابل تشخیص نبوده، که در نهایت از داخل جاساز کامیون مقدار 19 هزار و 153 عدد انواع خوراکی و لوازم دوش حمام ساختمان به ارزش تقریبی 900 میلیون ریال کشف شد.


کرمی خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.


رئیس پلیس آگاهی استان قم از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن110و یا تلفن شبانه روزی3134پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com