کد خبر ۳۵۵۹۶ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

فعالیت یک ماهه متخصص بیهوشی قلابی در یک بیمارستان‌ قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نامبرده با جعل عنوان و ارائه مدارک پزشکی به یکی از بیمارستان‌های قم، به مدت یک ماه مشغول به کار بوده است. با استعلام مدارک هویتی اين متهم، مشخص شد وی تشابه ظاهری زیادی با یک دکتر متخصص بیهوشی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان قم مبنی بر تناقضات و ابهامات مدارک شناسنامه‌ای و امور درمانی یک پزشک در بیمارستانی در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استعلام مدارک هویتی نامبرده مشخص شد وی تشابه ظاهری زیادی با یک دکتر متخصص بیهوشی دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: متهم که با جعل عنوان و ارائه مدارک شناسایی، نظام پزشکی و مدارک تخصصی جعلی، خود را به عنوان پزشک معرفی کرده بود، در تحقیقات مأموران سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: نامبرده با استخدام قراردادی در یکی از بیمارستان‌های قم به مدت یک ماه در 12 شیفت 24ساعته مشغول به کار بوده است.

کرمی با اشاره به دو فقره سابقه کیفری متهم گفت: متهم اعتراف کرد اسناد جعلی را از فردی دارای مدرک کارشناسی رایانه که اکنون در زندان است با پرداخت 10 میلیون ریال دریافت کرده و همچنین دوره کاردانی بیهوشی را در دانشگاه گذرانده و از سال 1382 در مراکز درمانی استان‌های لرستان، تهران و اصفهان نیز فعالیت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه با تاکید بر اینکه فعالیت اینگونه افراد در مراکز درمانی بسیار حساس و تهدیدی برای سلامت شهروندان است، از مسئولان امر خواست نظارت دقیق‌تری نسبت به این مسائل داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com