کد خبر ۳۱۴۹۲ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۴
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد :

اعتراف سارقان قطعات خودرو به 60 فقره سرقت در قم

سرهنگ مهدی کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق حرفه‌ای قطعات خودرو خبر داد و گفت: متهمان به 60 فقره سرقت در این استان اعتراف کردند ، همچنین 14 نفر مالخر در این خصوص شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی اظهار کرد: در پی دستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در قم، متهم به همراه پرونده برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

وی گفت: نامبرده ابتدا منکر هرگونه سرقت بود که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی همدست وی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به 30 فقره سرقت با همدستی متهم اصلی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سپس متهم اصلی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت با توجه به با ادله و مدارک موجود به بیش از 60 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات در قم اعتراف کرد.

وی گفت: با بررسی‌های به‌عمل آمده پس از شناسایی 14 نفر مالخر در این خصوص، افراد مذکور توسط ماموران آگاهی استان دستگیر و اموال مسروقه کشف شده تحویل مالباختگان شد.

قدمی اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضایی استان شده و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند. 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com