کد خبر ۳۳۹۱۰ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹

دستگیری سارقان پنج میلیارد ریالی منزل در استان قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سارقان با شیوه و شگرد «تراس و بالکن رویی» وارد منزل شده و اقدام به سرقت یک عدد گاو صندوق حاوی ارز و مدارک و اسناد به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارقان پنج میلیارد ریالی منزل در استان خبر داد و گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت منزل که سارقان با شیوه و شگرد «تراس و بالکن رویی» وارد منزل شده و اقدام به سرقت یک عدد گاو صندوق حاوی ارز و مدارک و اسناد به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کرده بودند، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


سرهنگ احمد کرمی افزود: با انجام یکسری اقدام های میدانی کارآگاهان اطراف محل سرقت را مورد بازبینی قرار دادند که تصاویری از سارقان که چهار نفر بودند، استخراج شد.


وی ادامه داد: کارآگاهان، تصاویر سارقان را برای شناسایی بیشتر به پلیس آگاهی سراسر کشور نیز ارسال کردند که در پی آن هویت سارقان مورد شناسایی قرار گرفت.


وی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام یکسری اقدام های پلیسی، محل اختفاء متهمان در یکی از شهرستان ها را شناسایی و با انجام اقدام های پلیسی، پس از اخذ نیابت قضایی، طی تلاش شبانه روزی موفق شدند در دو عملیات غافلگیرانه سه نفر از سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.


کرمی بیان داشت: از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد و متهمان به پلیس آگاهی استان قم منتقل شدند که در این رابطه اموال مکشوفه استعلام و تاکنون تعدادی از مالباختگان ساکن شهر تهران شناسایی شده اند.


وی افزود: در نهایت متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.


وی خاطرنشان کرد: تحقیقات همچنان در زمینه شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com