کد خبر ۳۳۹۱۴ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
استاندار مطرح کرد:

طرح تحول بهداشت که در قم عملیاتی شده طرحی کم نظیر و با برنامه است

استاندار قم با حضور در مرکز بهداشت قم طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که در استان قم عملیاتی شده است را مورد پایش و ارزیابی قرار داد. این طرح باعث کاهش هزینه های دولت در حوزه درمان خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد صادقی استاندار قم در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه، معاون بهداشتی وی و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: دست اندر کاران بهداشتی استان واقعا همت کرده اند و با توجه جدید بودن طرح و نبود امکانات کافی آن را اجرایی ساخته اند.


مهندس صادقی عنوان داشت: این طرح نگاهی پیشگیرانه دارد و باعث کاهش هزینه های دولت در حوزه درمان خواهد شد و در نهایت سلامت مردم را تامین خواهد کرد.


استاندار قم افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که اعتماد و رضایت مردم را جلب نماییم ، در جایی که هدف سلامت آحاد جامعه است کسب رضایتمندی و اعتمادسازی نزد مردم بسیار پر اهمیت می باشد.


وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است از هر آنچه در توان داریم جهت تکیمیل طرح و بهینه سازی آن استفاده نماییم و مساعدت خود را به عنوان استانداری از شما دریغ نخواهیم کرد.


در پایان این جلسه استاندار قم به همراه ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون بهداشتی وی و دیگر مسئولین این دانشگاه طی بازدیدی از مرکز سلامت جامعه حافظ واقع در منطقه نیروگاه از نزدیک با روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این مرکز آشنا شد .

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com