کد خبر ۳۳۹۱۷ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
هفته دوازدهم جدال مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال

بسکتبالیست‌های قم به تیم ملی جوانان باختند

در نخستین دیدار هفته دوازدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال پنجمین باخت تیم هیئت بسکتبال در فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ملی جوانان رقم خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، تیم مردان هیئت بسکتبال قم در نخستین دیدار هفته دوازدهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال برای کسب ششمین برد این فصل برابر تیم ملی جوانان به میدان رفته بود اما به پنجمین شکست این فصل تن داد.

 

در حالی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال تمامی بازی‌های مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برای روزهای جمعه هر هفته برنامه‌ریزی شده، اما بازی‌هایی که تیم ملی جوانان با رقبای خود دارد در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود و امروز ملی‌پوشان جوان برابر تیم هیئت بسکتبال قم با اختلاف 10 گل به برتری رسیدند.

 

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم هیئت بسکتبال قم سه روز بعد از مصاف سخت و نفس‌گیر با تیم صدرنشین کاله‌ مازندران که چهارمین باخت آنها را در فصل جاری رقابت مدعیان مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال رقم زد، عصر امروز در مصاف با تیم ملی بسکتبال جوانان ایران نتیجه را واگذار کردند.

 

بسکتبالیست‌های قم پیش از این چهار بار در میهمانی رقبای مدعی خود به میدان رفته‌اند در حالی که حاصل تلاش آنها از بازی در خانه حریفان کسب یک پیروزی و تحمل سه باخت برابر بالای جدولی‌ها بود و امروز پنجمین دیدار خارج از خانه این تیم برابر ‌تیم ملی جوانان به پنجمین باخت این تیم منجر شد.

 

مردان بسکتبالیست قم عصر امروز در حالی برابر تیم ملی جوانان قرار گرفتند که در نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان تیم ملی بودند و در حضور تماشاگران قمی این تیم را 83 بر 63 شکست دادند.

 

اما دیدار امروز برای تیم هیئت بسکتبال قم بسیار سخت و نفس‌گیر بود، زیرا ملی‌پوشان جوان از یک سو برای انتقام شکست نیم‌فصل به مصاف شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم قم آمده بودند و از سوی دیگر برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول انگیزه داشتند، دقیقا آن چیزی که قمی‌ها هم در فکر آن بودند اما بازی در نهایت با حساب 71 بر 61 به سود تیم ملی جوانان تمام شد.

 

تیم هیئت بسکتبال قم عصر هجدهمین روز دی‌ماه یعنی دقیقا سه روز قبل در نخستین بازی از مسابقات دور برگشت دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با اختلاف هفت گل، بازی را به کاله مازندران واگذار کرده بود تا نخستین شکست خانگی خود را تجربه کند و با قبول باخت در مصاف با تیم ملی جوانان به چهارمین باخت خارج از خانه این فصل تن دادند.

 

با نتیجه‌ای که در نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور رقم خورد تیم هیئت بسکتبال قم 15 امتیازی شد و در مکان پنجم جدول باقی ماند اما تیم ملی جوانان با کسب 17 امتیاز به رده دوم جدول گروه نخست صعود کرد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com