کد خبر ۳۸۱۴۷ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
رئیس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد

رقابت 12 استعداد قم برای صعود به مرحله نهایی مینی‌بسکتبال کشور

رئیس هیأت بسکتبال استان قم گفت: تیم مینی‌بسکتبال پسران قم متشکل از 12 بازیکن نخبه و مستعد برای صعود به مرحله نهایی مسابقات مینی‌بسکتبال پسران کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مرتضی سخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ترکیب نهایی تیم مینی‌بسکتبال پسران قم برای رویارویی با حریفان شرکت کننده در مسابقات مرحله دوم قهرمانی مینی‌بسکتبال کشور 12 بازیکن شاخص و آینده‌دار این رشته عضویت دارند.

وی با بیان اینکه یکی از تیم‌های موفق قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های پایه بسکتبال ایران در سال 1395 همین تیم مینی‌بسکتبال است، اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بسکتبال از روز سه‌شنبه هفته جاری بازی‌های تیم پسران مینی‌بسکتبال قم در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی کشور با حریفان انجام خواهد شد.

سخایی با اشاره به میزبانی قم از پسران بسکتبالیست شرکت کننده در مرحله دوم رقابت‌های مینی‌بسکتبال قهرمانی کشور، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های صعود کننده از مرحله نخست به نمایندگی از چهار استان به میزبانی هیأت بسکتبال استان قم به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم اضافه کرد: مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی مینی‌بسکتبال پسران ایران، مرداد ماه سال جاری در مناطق مختلف به انجام رسید و بر همین اساس رقابت‌های منطقه دو کشور به میزبانی هیأت بسکتبال همدان به شکل دوره‌ای بین تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و قم نیز از این مرحله بالا آمد.

وی یادآور شد: میزبانی همدان از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مینی بسکتبال پسران قهرمانی کشور در حالی انجام شد که نمایندگان استان‌های قزوین، همدان و مرکزی به همراه تیم قم در سالن ورزشی این شهر با یکدیگر رقابت کردند و تیم قم نیز با دو برد ارزشمند جواز صعود را کسب کرد.

سخایی در ادامه به ترکیب تیم مینی‌بسکتبال استان قم برای حضور در مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: محمدمهدی امیر خانی، حسین قره‌گوزلو، محمدمهدی پورمند، مهدی خیل‌خانه، ابوالفضل رمضانیان جلودار، محمدرضا حیدرلو، حامد ملاگلی، محمدمتین قاسمی، نیما کلهر، محمدامین علی‌پور اصل، کیان سلیمانی و علی عاشوری نفرات تیم مینی‌بسکتبال قم هستند.

وی با بیان اینکه تیم قم در سه مسابقه مرحله دوم از شانزدهم تا هفدهم شهریور ماه به مصاف رقبای خود می‌رود، عنوان کرد: پسران بسکتبالیست قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری بازی‌ها، در این مرحله از بازی‌ها به ترتیب با تیم‌های گلستان، تهران و خراسان‌شمالی دیدار می‌کنند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با بیان اینکه علی‌اصغر خبری سرپرستی و مدیریت این تیم را انجام می‌دهد، یاد آور شد: چهره تیم برتر رقابت‌های مرحله دوم مینی‌بسکتبال پسران کشور روز هفدهم شهریور ماه به میزبانی قم در حالی مشخص می‌شود که تیم قم در این رقابت‌ها با سرمربیگری رضا تقی‌زاده از مربیان با دانش و جوان بسکتبال قم با حریفان دیدار می‌کند و حسین آقاجانی و حسین آقایی مربیان این تیم هستند و امیدواریم با درایت کادر فنی و ارائه بازی‌های خوب و فنی همچون مرحله نخست، از این مرحله نیز با موفقیت عبور کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com