کد خبر ۳۳۹۶۶ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

پخش برنامه زنده تلويزيوني «شهر من» توسط شهرداري قم

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم از پخش اولين قسمت برنامه زنده تلويزيوني "شهر من" خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، ابوالفضل سبزعليان با اشاره به مذاكره انجام شده با صدا و سيماي مركز قم در خصوص توليد برنامه‌هاي مشاركتي گفت: توليد برنامه زنده راديويي "صداي شهر" و برنامه زنده تلويزيوني "شهر من" در دستور كار قرار گرفته است.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم ارتباط مستقيم و بدون واسطه شهرداري قم و شهروندان را از جمله اهداف توليد اين برنامه‌هاي مشاركتي عنوان كرد و افزود: سعي داريم تا به اين وسيله همشهريان بيشتر با فعاليت‌ها، اقدامات و عملكرد خادمين خود در مديريت شهري قرار گرفته و همراهي بيشتري را در مسير خدمات‌رساني با شهرداري قم داشته باشند.

وي ادامه داد: پخش برنامه زنده راديويي "صداي شهر" از ابتداي دي ماه آغاز شده است و روزهاي شنبه، دو شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹ الي ۱۹:۳۰ از راديو قم پخش مي گردد.

سبزعليان به آيتم‌هاي مختلف اين برنامه نيز اشاره كرد و گفت: سعي شده تا قسمت‌هاي متنوعي در برنامه گنجانده شود و ضمن پرداختن به موضوع تخصصي هر برنامه كه با حضور يكي از مديران شهرداري قم به آن پرداخته خواهد شد، به برخي از موضوعات كلي در حوزه مديريت شهري پرداخته شود.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم در ادامه برنامه زنده تلويزوني "شهر من" را مورد توجه قرار داد و افزود: اين برنامه كه به نوعي يك مجله‌ي تلويزيوني است ساعت ۱۹ روزهاي يكشنبه و سه شنبه هر هفته از طريق شبكه استاني سيماي نور پخش خواهد شد.

وي بخش اخبار شهرنيوز، بررسي مشكلات شهروندان و پاسخ مديران، بررسي عملكرد عملكرد ادارات شهرداري ،گزارش‌هاي مردمي، آموزش فرهنگ شهروندي، پخش كليپ و نماهنگ و حضور مديران و مسئولين شهرداري قم به عنوان ميهمان در برنامه را از جمله آيتم‌هاي مختلف اين برنامه عنوان كرد و افزود: سعي شده تا برنامه‌ريزي اجرايي اين برنامه به صورتي باشد تا علاوه بر تنوع، خدمات شهرداري قم به شهروندان را به صورت كامل پوشش دهد.

سبزعليان در پايان با اشاره به پخش اولين قسمت اين برنامه گفت: امروز اولين قسمت اين برنامه با حضور دكتر عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنائي شهرداري قم و با موضوع پروژه‌هاي عمران شهري پخش خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com