کد خبر ۳۴۳۰۰ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

درخشش دوومیدانی‌کار قم در مسابقات پرش‌ سه‌گام ایران

رضایی با بیان اینکه ترکیبی از بهترین‌های دو و میدانی قم راهی این مسابقات شده بودند عنوان کرد: خوشبختانه عملکرد دو و میدانی‌کاران قم در این دوره از پیکارها بسیار خوب بود و یکی از شاخص‌ترین نمایندگان قم به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی رضایی اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور به دلیل حضور چهره‌های شاخص از سراسر کشور در آن واقعا سطح بالایی داشت و خوشبختانه نمایندگان قم نیز در آن خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: پیکارهای دوومیدانی قهرمانی داخل سالن کشور به دلیل اینکه جنبه انتخابی برای تشکیل اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران برای حضور مقتدرانه و موفق در مسابقات داخل سالن 2016 قهرمانی آسیا را داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود.

رقابت دو و میدانی‌کاران مدعی برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم بیان کرد: با توجه به کارهای بسیار خوبی که در هیئت دوومیدانی برای ایجاد امکانات و شرایط مناسب تمرینی برای دوومیدانی‌کاران قم صورت گرفته بود با امید به کسب مدال و گرفتن سهمیه مسابقات آسیایی به میدان رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت بین تمامی دو و میدانی‌کاران در همه مواد و رشته‌های این دوره نزدیک و حساس بود زیرا کسانی که در این دوره از مسابقات مدال طلا می‌گرفتند به اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا می‌کردند.

رضایی با بیان اینکه ترکیبی از بهترین‌های دو و میدانی قم راهی این مسابقات شده بودند، در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه عملکرد دو و میدانی‌کاران قم در این دوره از پیکارها بسیار خوب بود و یکی از شاخص‌ترین نمایندگان قم به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت فرارسیدن بهمن ماه و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام رسید و در حالی پایان یافت که میلاد دریساوی نماینده طلایی قم با کسب عنوان قهرمانی در ماده پرش سه‌گام بار دیگر افتخارآفرین شد.

دریساوی همچنان رکورددار پرش سه‌گام ایران
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دریساوی چند سالی است که رکورددار و نفر شاخص رقابت‌های مختلف دوومیدانی کشور در رشته پرش سه‌گام اعم از پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های آغاز فصل دوومیدانی ایران است.

وی یادآور شد: خوشبختانه این ورزشکار ارزنده که امید اول کشورمان برای کسب مدال از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا نیز محسوب می‌شود در پیکارهای داخل سالن ایران با بهترین شرایط خود به میدان رفت و در نهایت به مقام نخست دست یافت تا ملی‌پوش مسابقات آسیایی شود.

رضایی ابراز کرد: میلاد دریساوی به نمایندگی از هیئت دوومیدانی قم با پرشی به طول 16 متر و 23 سانتیمتر بالاتر از سایر دوومیدانی‌کاران شرکت‌کننده در رقابت‌های این رشته، در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان پرش سه‌گام کشور شد.

وی عنوان کرد: این قهرمان ارزنده با این موفقیت حد نصاب تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را نیز کسب کرد در حالی که حد نصاب ورودی به پیکارهای آسیایی 16 متر و 10 سانتیمتر پیش‌بینی شده بود و بدین‌ شکل دریساوی همچنان رکورددار پرس سه‌گام ایران ماند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com