کد خبر ۳۳۹۶۸ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم:

رویارویی اتحاد قم با سفیر/ جنگ صدرنشین با جدی‌ترین تعییب‌کننده

تیم فوتبال اتحاد صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در هفته نهم این مسابقات به مصاف جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت فصل 1394 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و در مهمترین بازی هفته، تیم‌های اول و دوم جدول یعنی اتحاد و سفیر گفتمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های قم هشت تیم حضور دارند، با مشخص شدن برنامه بازی‌های هفته دوم از دور برگشت، چهار بازی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود تا علاقمندان به فوتبال در تعطیلی بازی‌های تیم صبای قم، شاهد مسابقات لیگ برتر قم باشند.

‌برنامه‌ریزی لازم برای انجام بازی‌های مطلوب و با کیفیت هفته نهم لیگ برتر فوتبال قم صورت گرفته و روز پنجشنبه بیست و چهارم دی‌‌ماه دو مسابقه حساس در حضور علاقمندان به فوتبال و طرفداران تیم‌های لیگ برتری به انجام خواهد رسید.

روز پنجشنبه بیست و چهارم دی‌ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم نخستین و حساس‌ترین مسابقه هفته نهم را تیم‌های اتحاد و سفیر گفتمان انجام می‌دهند، در شرایطی که هم اکنون تیم اتحاد با کسب 22 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم است و تیم 17 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد.

دیگر دیدار روز نخست از بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم روز پنجشنبه بیست و چهارم دی‌ماه بین تیم‌های پناه‌آفرین و استقلال برگزار می‌شود در حالی که هم اکنون استقلال با کسب 11 امتیاز در مکان پنجم است و پناه‌آفرین با کسب هشت امتیاز رده ششم را در اختیار دارد.

اما روز جمعه بیست و پنجم دی‌ماه دو دیدار دیگر هفته دوم از دور برگشت باز‌ی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال قم، هما تیم 13 امتیازی و سوم جدول به مصاف تیم سهیل چهار امتیازی رده هفتم خواهد رفت.

در نهایت آخرین بازی هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم بین تیم‌های هنگ و آبادگران برگزار می‌شود، در شرایطی که هنگ با کسب 11 امتیاز تیم چهارم جدول به شمار می‌رود و آبادگران که 10 امتیاز کمتر از هنگ دارد در مکان آخر جدول ایستاده است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم اتحاد با کسب 22 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد، تیم فوتبال سفیر گفتمان با کسب 17 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است و تیم فوتبال هما با کسب 13 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

تیم هنگ با کسب 11 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت، تیم استقلال با 11 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد، تیم فوتبال پناه‌آفرین قهرمان دو دوره قبل این مسابقات با هشت امتیاز در مکان ششم است، سهیل از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال قم نیز با چهار امتیاز رتبه هفتم را در اختیار دارد و آبادگران با سه امتیاز آخرین تیم جدول است.

با توجه به اینکه تیم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم مجوز صعود به بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را کسب می‌کند، لیگ برتر از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها برای به دست آوردن مقام قهرمانی رقابت نزدیک و جذابی با یکدیگر دارند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com