کد خبر ۳۴۴۰۲ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری و شهرداری قم صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری فجر در قم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی به مناسبت دهه مبارک فجر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمدکاظم حججی اظهار کرد: در تقویم سالانه هیئت دوچرخه‌سواری که همانند دیگر هیئت‌های ورزشی استان قم در اسفند ماه هر سال به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه می‌شود، بخش مهمی از برنامه‌های ما در سطح استان به توسعه همگانی دوچرخه‌سواری اختصاص دارد.

وی ادامه داد: امروزه جامعه ما با یک مشکل بزرگ یعنی آلودگی هوا دست به گریبان است و متاسفانه هر زمان که این مشکل رخ می‌دهد به فکر رفع آن و تلاش برای جایگزین کردن ابزار و امکاناتی برای حل آن می‌افتیم در حالی که می‌توان با آموزش و فرهنگ‌سازی نیز فعالیت‌های مثبتی در این زمینه انجام داد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم بیان کرد: ورزش دو بخش همگانی و قهرمانی دارد و بخش قهرمانی آن قطعا به واسطه جذابیت‌های زیادی که دارد مورد توجه و علاقه تمامی افراد جامعه است اما باید تلاش کنیم تا بخش همگانی آن نیز به خوبی تقویت شود.

وی ابراز کرد: به همین دلیل یکی از مهمترین اولویت‌های کاری هیئت دوچرخه‌سواری استان قم، به فعالیت در بخش همگانی این رشته اختصاص دارد و با برگزاری همایش‌هایی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در طول سال، به اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری می‌پردازیم.

حججی بیان کرد: خوشبختانه برنامه‌های همگانی این هیئت به خوبی مورد استقبال عموم مردم قم قرار گرفته و هر زمان که برنامه جدیدی در نظر گرفته می‌شود، اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهیم و با اختصاص هدایایی برای شرکت‌کنندگان، جنبه رقابتی جالب توجهی را نیز بین رکاب‌زنان شاهد هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک دوره همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ابراز کرد: جا دارد از عزیزان پرتلاش در عرصه ورزش به ویژه در سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم که در واقع متولی اصلی برگزاری این همایش هستند تشکر کنم که افتخار همکاری با این عزیزان را در برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روز جمعه نهم بهمن ماه داریم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با بخش‌های مرتبط با برگزاری همایش بزرگ عمومی دوچرخه‌سواری قم، این همایش از ساعت هشت صبح روز جمعه نهم بهمن ماه به در مسیر محل بلوار زائر قم به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش وجوانان به همت هیئت دوچرخه‌سواری و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با عنوان یادواره شهدای گرانقدر مدافع حرم، اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی خواهد کرد.

حججی در ادامه اظهار کرد: این همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در حالی به انجام خواهد رسید که شرکت برای عموم مردم ورزش‌دوست قم آزاد است و با هماهنگی‌های صورت گرفته، به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: در برگزاری این همایش به همت سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری قم، ارگان‌هایی همچون استانداری قم، اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش، هیئت دوچرخه‌سواری، موسسه اعتباری کوثر، نیروی انتظامی و ... همکاری‌های لازم را با یکدیگر انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com