کد خبر ۳۵۲۱۱ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
نماینده مردم قم در مجلس:

مردم بدانند که مجلس نهم، متعلق به اصلاح طلبان بود نه اصولگرایان/ براي نجات قم از دست يك سري باندباز تلاش كنيم

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مردم باید این موضوع را بدانند که مجلس نهم مجلسی اصولگرا نبود بلکه مجلس اصلاح طلبان بود، گفت: در هرجایی که دولت در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام کند مجلس پشتیبان وی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد امیرآبادی  ظهر ديروز در همایش اصولگرایان انقلابی که در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات هیئت رئیسه سال دوم مجلس نهم بود که یکی از نمایندگان به من گفت هنگام شمارش آرا نظارت کن که من و قاضی پور وارد اتاق شدیم و بر شمارش آرا نظارت کردیم که یکی از اعضای فراکسیون ولایت هنگام شمارش آرا نام شخص دیگری را می نوشت.
 
نماینده قم در مجلس افزود: پس از اینکه شمارش تمام شد آن نماینده که نامش توسط هیئت رئیسه خوانده نمی شد در هیئت رئیسه رای نیاورد و پس از اینکه شمارش آرا تمام شد من دیدم که یکی از آرای  ضرغام صادقی به گوشه ای افتاده است که من خواستار شمارش مجدد آرا شدم.
 
امیرآبادی بیان کرد: ضرغام صادقی به من گفت که رئیس مجلس اعلام کرده است که با توجه به اینکه ضرغام صادقی فرزند شهید و جانباز است دستغیب به نفع وی کنار رفته است اما اصلا موضوع به این صورت نبود چون صادقی در هیئت رئیسه رای آورده بود.
 
کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی از قم با بیان اینکه مردم باید این موضوع را بدانند که مجلس نهم مجلسی اصولگرا نبود بلکه مجلس اصلاح طلبان بود، بیان کرد:  رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس نامش در فهرست اصلاح طلبان است و مردم این موضوع را متوجه شدند که چرا مجلس نهم بیمار بود و محتاطانه عمل می کرد و مشخص شد مجلس نهم اصلاح طلب بود و نام مجلس نهم را باید مجلس اصلاح طلبان گذاشت.
 
وی گفت: 107 نفر به حداد عادل رای دادند و 170 نفر به لاریجانی ولی هرنماینده ای به حداد عادل گفت من به شما رای دادم  که مشخص شد 270 نفر به حداد عادل رای داده بودند ، از دوستان رهروان مجلس نهم سپاسگذاریم که در فهرست اصلاح طلبان رفتند و موضع خود را به صورت کامل مشخص کردند.
 
نماینده قم در مجلس با بیان اینکه رئیس مجلس برخورد متفاوتی با احمدی نژاد و روحانی داشت، افزود: قاضی پور نماینده ارومیه به لاریجانی گفت تذکر دارم چرا روحانی بیش از 40 روز است بودجه را به مجلس نیاورده است که لاریجانی گفت تذکر شما وارد نیست ، قاضی پور گفت چرا در زمان احمدی نژاد تذکرات نسبت به این موضوع وارد بود اما در زمان این دولت این گونه نیست، این موضوعات تنها گوشه ای از مباحث و رویکردهایی است که در مجلس نهم اتفاق افتاده است.
 
امیرآبادی بیان کرد: در جلسه ای که با رئیس شورای هماهنگی اصولگریان قم داشتیم قرار شد که کاندیدای این شورا پوستری سه نفری داشته باشند و امروز هم ستادهای من و آشتیانی و ذوالنور مشترک است و تلاش می کنیم تا در جلسات به صورت مشترک شرکت کنیم.
 
کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی از قم عنوان کرد: لاریجانی در دوره قبل 72 هزار رای در نیروگاه آورد و من 68 هزار رای آوردم، باید مردم را آگاه کرد و اطلاع رسانی انجام شود ، در جلسه دیشب مردم به آشتیانی می گفتند که حقایق را به مردم بگوید و مردم قم این موضوع را بدانند که چرا و به چه دلیل باید در بعضی از موضوعات متضرر شوند.
 
وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم قم و اهتمام جدی در این زمینه گفت: همه باید در راستای رضای خدا و نجات این شهر از یک سری باند باز تلاش کنیم تا نمایندگان شورای اصولگرایان این شهر رای بیاورند، مراجع تقلید نسبت به نرخ سود بانکی ناراضی هستند اما وزیران همه  حقایق را خدمت مراجع تقلید نمی گویند.
 
نماینده قم در مجلس افزود: من پیشنهاد دادم یک مجتهد با حق رای در شورای پول و اعتبار فعالیت کندکه این موضوع تصویب شد اما من دیگر نمی خوام پیگیر شوم که چه کسی این طرح را به نام خودش ثبت کرده است.
 
امیرآبادی با بیان اینکه در هرجایی که دولت در راستای رفع مشکلات جامعه اقدام کند مجلس پشتیبان وی است، بیان کرد: در بودجه سال 94 مشاهده شد چندهزار روستای کشور با تانکر آبرسانی می شوند که اگر دولت این موضوع را حل کند به نفع دولت است ، در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد که  500 میلیون دلار از صندوق ذخیره ملی برای رفع مشکل آب روستایی در اختیار دولت قرار بگیرد که این  موضوع نشان دهنده حمایت مجلس از دولت در راستای رفع مشکلات کشور است.
 
کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی از قم با بیان اینکه متاسفانه نگاه دولت مردان به عملکرد نمایندگان سیاسی بوده است، عنوان کرد: هنگامی که نماینده ای وارد مجلس شود این  موضوع مشخص است که در کجا به دولت کمک انجام می شود و در کجا در کنار کمک به دولت در راستای کمک به ملت اقدام می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت کار و فعالیت برای رفع مشکلات مردم قم گفت: من آمده ام که به وظیفه خودم عمل کنم و نگران این  نیستم که رای بیاورم و رای نیاورم، من بسیجی هستم و اگر رای نیاوردم به سنگر خدمت در سپاه بر می گردم.

 

منبع: قم نيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com