کد خبر ۳۴۰۱۲ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
رئیس هیئت تکواندو استان قم:

تکواندوکار قم برترین بازیکن لیگ برتر شد

رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب تکواندوکار باشگاه یاسین‌پیشرو قم به عنوان بهترین تکواندوکار مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور خبر داد. دو تیم به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد جمشیدی اظهار کرد: امسال دو تیم به نمایندگی از استان قم و با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در مسابقات لیگ برتر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: برخورداری از دو تیم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تکواندو کشور یعنی لیگ برتر برای خانواده تکواندو قم مایه مباهات است و امیدواریم تکواندوکاران و مربیان تکواندو قم از این فرصت خوب و مناسب به منظور نشان دادن نبوغ خود استفاده کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: در پایان هفته دوم از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان پسر اگر چه تیم پاس قوامین به صدرجدول رده‌بندی رسید ولی عملکرد تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم نیز مطلوب بود و یک تساوی و یک پیروزی موجب شد تا این تیم جایگاه خوبی در جدول کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اول و دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور، با نتایجی که رقم خورد تیم پاس قوامین در صدر جدول قرار گرفت، لوازم خانگی کن دوم شد و تیم یاسین‌پیشرو قم در رده سوم باقی ماند.

جمشیدی بیان کرد: امسال هشتمین دوره پیکارهای لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک و با حضور هشت تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

وی عنوان کرد: رقبای تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم، تیم‌های فرآورده‌های گوشتی سفیر، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، شورای‌شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنیان تجارت هستند در حالی که نماینده قم این هفته از سد پرنیان تجارت عبور کرد و با لوازم خانگی کن به تساوی رسید.

جمشیدی افزود: تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم در هفته نخست از دور برگشت برابر تیم دوم جدول یعنی لوازم خانگی کن به میدان رفت و این تیم را با تساوی پنج بر پنج متوقف کرد، ضمن اینکه در دومین بازی خود از هفته دوم نیم‌فصل دوم مسابقات توانست تیم پرنیان تجارت را با حساب 10 بر صفر مغلوب کند.

وی یاد آور شد: در پایان هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها، تیم پاس قوامین یک پله صعود کرد و با هشت برد تیمی و یک باخت تیمی، 24 امتیازی و صدرنشین شد، تیم لوازم خانگی کن با کسب 23 امتیاز در رده دوم جای گرفت و یاسین پیشرو قم با 14 امتیاز رده سوم را در اختیار گرفت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد: این هفته یک اتفاق مثبت دیگر برای تیم یاسین‌پیشرو قم نیز رخ داد و در مراسم انتخاب برترین‌های هفته، مهران برخورداری از تیم یاسین‌پیشرو قم به عنوان بهترین تکواندوکار مسابقات لیگ برتر انتخاب و تقدیر شد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com