کد خبر ۳۴۰۴۳ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
دادستان قم تأکید کرد:

نیروی انتظامی قم با جرائم مشهود برخورد کند

مصطفی برزگر گنجی در افتتاحیه همایش پنجمین دوره بصیرت استانی ویژه مدیران یگان‌های انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد، نیروی انتظامی استان قم را مکلف به برخورد با جرائم مشهود کرد و گفت: در جرائم مشهود نیازی به حکم و دستور قضایی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مصطفی برزگر گنجی در افتتاحیه همایش پنجمین دوره بصیرت استانی ویژه مدیران یگان‌های انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد، با بیان اینکه من بیشتر از اینکه در کنار خانواده باشم در کنار مأموران انتظامی استان هستم، از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی کرد.

وی با بالا دانستن جایگاه مأموران نیروی انتظامی، پلیس را ملجاء و پناهگاه مردم دانست که در مواقع سخت و دشوار پشتیبان آن‌هاست.

دادستان قم، بزرگ‌ترین توفیق را خدمتگزاری به مردم بیان کرد که در روایات به آن تأکید شده و بازکردن گره از مشکلات مردم را افتخاری برای خود و دستگاه قضایی و همچنین پلیس قم و نیروی انتظامی دانست.

وی سپس خدمت خوب به مردم را با توسل به آیات قرآن کریم، احادیث و روایات تأکید کرد و نتایج تلاش و همت تیم امنیتی قم را در سطح عالی ارزیابی کرد.

گنجی، با بیان اینکه ضابط دستگاه قضایی یک مرجع و آن انتظامی است، بر لزوم هم پوشانی یگان‌های انتظامی در اجرای مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی سپس با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی قوی درون و برون سازمانی، خواستار برخورد با بدپوششی، عاملان نزاع و همچنین هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی شد.

دادستان قم خطاب به مأموران انتظامی استان، آن‌ها را مکلف به برخورد با جرائم مشهود کرد و با تأکید بر اینکه کسانی که نمی‌خواهند قانون و حقوق شهروندی را رعایت کنند ما نباید بگذاریم راحت باشند، تصریح کرد: در جرائم مشهود نیازی به حکم و دستور قضایی نیست.

دادستان قم با بیان اینکه نور چراغ گردان خودروهای انتظامی نور امید در دل مردم ایجاد می‌کند، خواستار حفظ اقتدار و اهتمام نسبت به برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در این استان شد.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com