کد خبر ۳۴۰۴۵ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از خیران حوزه درمان مطرح كردند:

تأثير «نیت الهی» در عاقبت به خیری انسان

آیت‌‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه برای همه فعالیت‌ها همه هدفمان کسب رضایت خداوند باشد، گفت: در همه کار‌ها و رفتار‌ها آن موضوعی که به ما جهت می‌دهد نیت است و اگر نیتمان برای رضای خداوند باشد، عاقبت به‌خیر می‌شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خیران حوزه درمان اظهار داشت: تلاش کنیم تا در زندگی خود رفتار و کردارمان برای رضای الهی باشد، چون قدم‌هایی که برای رضای خداوند برداریم در نامه اعمالمان ثبت می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه برای همه فعالیت‌ها همه هدفمان کسب رضایت خداوند باشد، افزود: در همه کار‌ها و رفتار‌ها آن موضوعی که به ما جهت می‌دهد نیت است و اگر نیتمان برای رضای خداوند باشد، عاقبت به‌خیر می‌شویم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به ارزش کار پزشکان بیان کرد: طبابت کار بسیار ارزشمندی است و اگر پزشکی مومن و با خدا باشد جامعه از وی نفع می‌بیندو در مقابل اگر پزشکی تنها به منافع خود فکر کند و اهل خدا و تقوا نباشد به جامعه ضرر می‌رساند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: باید معتقد باشیم که روزی جواب‌گوی عمل خود هستیم و هر اقدامی که در دنیا انجام دادیم در نامه اعمالمان ثبت می‌شود، هر پست و مسئولیتی که داریم باید در قیامت پاسخگو باشیم و مراقب باشیم که حق کسی در دنیا پایمال نشود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com