کد خبر ۳۵۴۲۱ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳

رئیس مجمع خیران قم: مجمع خیران استان قم در ۱۱ کارگروه به نیازمندان قمی کمک می‌کند

رئیس مجمع خیران قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط مجمع خیران استان قم در زمینه کمک به محرومان گفت: مجمع خیران اقدامات برجسته‌ای را انجام داده است که در قالب ۱۱ گروه در حال خدمت رسانی به افراد نیازمند قمی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام سید محمد امامی ظهر امروز در جلسه مجمع خیران استان قم با آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیران اقدامات برجسته‌ای را انجام داده که در قالب 11 گروه در حال خدمت‌رسانی به افراد نیازمند قمی است.

رئیس مجمع خیران قم با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته توسط خیران قمی در زمینه درمان افزود: خیران استان قم در زمینه درمان اقدام بسیار بزرگی را انجام دادند و سبب شدند تخت‌های بیمارستان استان قم چند برابر شود.

امامی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی استان قم بیان کرد: تاسیس شهرک سلامت 700 با هکتار مساحت یکی از موضوعاتی است که توسط خیران استام قم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از اهل بیت (ع) در زمینه لزوم کمک به نیازمندان گفت: خدمت به خلق خداوند بهترین عبادت است و افرادی که در زمینه کار خیر فعالیت می‌کنند اجر و پاداش بسیار بالایی نزد خداوند دارند، تعاون در کار خیر بیشترین هم افزایی را به همراه دارد.

رئیس مجمع خیران قم با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیران استان قم افزود: مجمع خیران استان قم 20 سال است که در حال فعالیت است و در این زمینه با الگوگیری از مراجع تقلید و علما در حال کمک به نیازمندان و فقرای استان قم است.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com