کد خبر ۳۲۸۸۸ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی قم مطرح شد

توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به ولایت‌پذیری قلبی در زندگی دنیایی

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر ولایت‌پذیر بودن انسان گفت: باید ولایت‌پذیری تنها به گوش نباشد و باید در دل و عمل ما ثبت شود و اعتقاد قلبی به وجود امام عصر (عج) داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  آیت‌الله سید محمد‌علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی قم با اشاره به اینکه بهترین کتاب و بهترین درس برای کل بشریت، قرآن‌کریم است، اظهار داشت: هیچ کتابی به پای قرآن کریم نمی‌رسد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از قرآن کریم تعبیر به ثقل اکبر شده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) در هنگام وفات خود سفارش به دو بهای ارزشمند قرآن و عترت کرده و این مسئله نشان از اهمیت قرآن کریم است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه بهترین بیان خود را به بهترین مخلوقات فرستاده است، گفت: حتی آفرینش افلاک و هستی به دلیل آفرینش پیامبر اکرم (ص) است و این مسئله نشان می‌دهد که آفرینش همه عالم از برکت وجود حضرت محمد (ص) است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر قدر‌شناسی والدین خود اظهار داشت: باید قرآن را دستورالعمل خود قرار دهیم و نسبت به پدر، خود را کوچک بدانیم و بال‌های رحمت خود را برای آن‌ها بگسترانیم.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیر بودن انسان گفت: باید ولایت پذیری تنها به گوش نباشد و  در دلمان ثبت شود و اعتقاد قلبی به وجود امام عصر (عج) داشته باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com