کد خبر ۳۴۰۵۹ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم:

مراسم شصتمین سالگرد شهادت نواب صفوی در قم برگزار می‌شود

مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم گفت: مراسم شصتمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی روز يكشنبه از ساعت ۱۵ بر مزار این شهید مجاهد برگزار می‌شود. معزالدین حسینی از مبارزان پیش از انقلاب در این مراسم به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

به گزارش نگار، رضا گرزین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید نواب صفوی اظهار داشت: شصتمین سالروز شهادت شهید نواب صفوی روز يك شنبه در قم برگزار می‌شود.

مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم افزود: مراسم بزرگداشت شهادت شهید نواب صفوی عضو گروه فدائیان اسلام بر مزار این شهید مجاهد در آرامستان وادی السلام برگزار می‌شود.

گرزین با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت نواب صفوی بیان کرد: این مراسم از ساعت ۱۵ بر مزار این شهید بزرگوار برگزار می‌شود، معزالدین حسینی از مبارزان پیش از انقلاب در این مراسم به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

مسئول دفتر حزب فدائیان اسلام قم با اشاره به اهداف برگزاری بزرگداشت شهید نواب صفوی عنوان کرد: هدف از برگزاری سالگرد شهادت نواب صفوی این است که‌‌ همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند این شهید در پیشانی مبارزه انقلاب اسلامی قرار دارد و به یاری امام خمینی (ره) آمد که باید یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شود.

 

منبع: قم نگار

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com