کد خبر ۳۴۰۷۰ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شهید نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه شهید نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود، گفت: نواب صفوی در برابر اقدامات انحرافی حکومت شاهنشاهی ایستادگی کرد و در این مسیر جان و هستی خود را فدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، آیت الله حسن ممدوحی با اشاره به فرارسیدن سال روز شهادت نواب صفوی و نقش وی در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید نواب صفوی با فعالیت‌های خود علیه رژیم شاه این موضوع را به مردم نشان داد که حرکت و مبارزه علیه رژیم شاه امکان پذیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید نواب صفوی جرات ایستادگی در برابر شاه را برای مردم نهادینه کرد، افزود: مبارزه‌های شهید نواب صفوی علیه رژیم شاه این موضوع را اثبات کرد که می‌توان علیه ظلم و رژیم طاغوت ایستادگی کرد و ظلم نابود شدنی و حق پایدار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه نواب صفوی صف شکن مبارزه با رژیم شاه بود، بیان کرد: شهید نواب صفوی با امام خمینی (ره) جلسات متعددی را برگزار کرد و همراه با یاران خود به دفاع از امام خمینی (ره) و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی پرداخت.

آیت الله ممدوحی با اشاره به نقش شهید نواب صفوی در مبارزه با انحرافات رژیم شاه عنوان کرد: رژیم شاه در راستای مقابله با قرآن و اهل بیت (ع) و روحانیت حرکت می‌کرد که علت اصلی قیام شهید نواب صفوی ایستادگی در برابر این اقدام انحرافی حکومت شاهنشاهی بود و در این مسیر جان و هستی خود را فدا کرد.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com