کد خبر ۳۴۰۷۳ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
با حضور آیت‌الله صافی گلپایگانی

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری در قم برگزار می‌شود

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری (ع) با حضور آیت‌الله صافی گلپایگانی در شبستان جدید مسجد امام حسن عسکری قم برگزار می‌شود. هشتم ماه ربیع‌الثانى با میلاد امام حسن عسکری (ع) یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مقارن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، هشتم ماه ربیع‌الثانى با میلاد مسعود و مبارک امام حسن عسکری (ع) یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مقارن است که در همین راستا در مساجد جشن میلاد برگزار می‌شود.

مسجد امام حسن عسکری (ع) که به دستور این امام همام در قم بنا شده است نیز در سالروز میلاد آن حضرت با برگزاری جشن، میزبان عاشقان ولایت است.

جشن میلاد امام یازدهم امسال در شبستان جدید امام حسن عسکری (ع) که زیر نظر آیت‌الله صافی بنا شده است با حضور این مرجع تقلید برگزار می‌شود.

در این مراسم که دوشنبه 28 دی ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود جمعی از اساتید حوزه علمیه، هیئت‌های مذهبی و عاشقان ائمه اطهار (ع) حضور دارند.

یکی از قاریان بین‌المللی به تلاوت قرآن در این جشن باشکوه پرداخته و حجت‌الاسلام رفیعی نیز به بیان فضائل امام حسن عسکری (ع) می‌پردازد. مداحی این جشن را عباس حیدرزاده از مداحان اهل‌بیت (ع) بر عهده دارد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com