کد خبر ۳۴۱۰۲ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور؛

تراکتورسازی تبریز حریف تیم صبای قم شد

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم فوتبال امید تراکتورسازی تبریز حریف تیم صبای قم در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر امیدهای کشور شد.

وحید نایینی اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور این هفته ادامه پیدا می‌کند و تیم تراکتورسازی تبریز حریف این هفته صبای قم خواهد بود.

وی افزود: تیم امید صبای قم که نتایج خوبی در هفته‌های اخیر لیگ بر‌تر امید گرفته روز جمعه در قم از تراکتورسازی تبریز پذیرایی می‌کند و پیروزی صبا در این بازی می‌تواند راه صبا را در رسیدن به رده‌های میانی جدول هموار کند.

سرپرست تیم امید صبا گفت: این مسابقه از ساعت ۱۴ روز جمعه دوم بهمن در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم شکست بازی رفت در تبریز برابر تراکتورسازی را جبران کنیم.

نایینی بیان داشت: پیروزی هفته گذشته صبا در آبادان برابر تیم صنعت نفت این شهر شرایط خوبی برای بازیکنان صبا از نظر انگیزشی و روانی ایجاد کرده است و همین وضعیت روانی مطلوب به جدایی صبا از انتهای جدول کمک شایانی کرده است.

وی عنوان کرد: تیم امید صبای قم در چهار بازی اخیر خود در لیگ بر‌تر امید صاحب سه برد شده است و به لطف این نتایج توانسته از قعر جدول فاصله بگیرد البته فاصله امتیازات در پایین جدول ناچیز است و باید به روند موفقیت‌های خود در آینده نیز ادامه دهیم.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند و تیم قهرمان و نیز ۲ تیم سقوط کننده به دسته اول در پایان هفته بیست و دوم مشخص می‌شود.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com