کد خبر ۳۴۶۳۴ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور؛

تیم امید صبای قم به دیدار ایران جوان بوشهر می‌رود

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این تیم در هفته شانزدهم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور امروز در قم به دیدار تیم ایران جوان بوشهر می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحید نایینی اظهار داشت: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم امید صبای قم پذیرای تیم ایران جوان بوشهر است.

وی افزود: این مسابقه عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم امید صبای قم که در ۶ بازی اخیر خود تنها یک شکست در کارنامه داشته به دنبال تداوم موفقیت‌های اخیر خود است.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: شاگردان حسین گنجیان در بازی قبلی خود در این مسابقات در رفسنجان برابر تیم مس این شهر با یک گل دیرهنگام به تساوی یک بر یک دست یافتند و پیش از آن در قم برابر تراکتورسازی تبریز ۴ بر ۲ صاحب پیروزی شدند.

نایینی بیان داشت: صبا در بازی رفت برابر ایران جوان در بوشهر این تیم را شکست داده است و برتری صبا در این بازی خانگی می‌تواند تحت شرایطی، صبا را تا رده پنجم جدول نیز بالا ببرد و این تیم را از منطقه خطر دور‌تر کند.

وی عنوان کرد: تیم امید صبای قم با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ بر‌تر امید قرار گرفته است و تیم‌های رده پنجم و ششمی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز تنها یک امتیاز بیشتر از صبا دارند.

سرپرست امید صبا تصریح کرد: مسابقات لیگ بر‌تر امید با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و در ‌‌نهایت پس از تعیین قهرمان در هفته بیست و دوم، دو تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com