کد خبر ۳۱۵۳۱ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

صبا برای آماده‌سازی حضور در لیگ برتر امید زمان کافی نداشت

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: به دلیل نداشتن وقت کافی و عدم اطلاع از زمان دقیق شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر امید، فرصت کافی برای آماده‌سازی حضور در لیگ برتر را نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین گنجیان اظهار کرد: در سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید قهرمانی باشگاه‌های کشور از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شد و ما نیز بر همین اساس یک برنامه 6 هفته‌ای تنظیم می‌کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از زمان دقیق شروع لیگ امسال اطلاع کافی نداشتیم و متاسفانه امسال در اواسط مهر ماه فدراسیون فوتبال به ما اطلاع داد که شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید کشور از هفته پایانی مهر ماه است، چند جلسه‌ای از کارهای آماده‌سازی را باید در حین لیگ دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: حداقل سه هفته از برنامه‌های آماده‌سازی خود عقب هستیم و در این مدت عمده کارهای ما روی بدنسازی و آمادگی جسمانی تیم بوده و نتوانسته‌ایم از نظر تاکتیکی به خواسته خود برسیم و مطابق برنامه بازی تدارکاتی برای تقویت تیم انجام بدهیم.

وی یادآور شد: از ششم مهر ماه به صورت منظم در طول هفته، تعداد 6 تا هفت جلسه تمرینات خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کرده‌ایم، ضمن اینکه پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی 15 خرداد میزبان برنامه‌های آمادگی جسمانی تیم ما بود.

گنجیان با اشاره به حضور تعداد زیادی از فوتبالیست‌های این رده سنی در تست‌گیری صبای قم، بیان کرد: هم در این رده سنی و هم در رده‌های نوجوانان و جوانان بازیکنان زیادی به تمرین ما آمدند و مجموعا از تعداد 262 بازیکن در پست‌های مهاجم، هافبک و مدافع تست‌گیری صورت گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: از 36 نفر نیز در پست دروازه‌بانی تست‌گیری کردیم و نکته جالب توجه این است که از تمام بازیکنان تست‌گیری شده در طول تمام جلسه‌های تمرین ما، تنها 35 نفر از بازیکنان بومی استان قم در تست‌گیری حضور یافتند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: با وجود اینکه اکثر بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور انتخاب کرده‌ایم اما برای اضافه کردن بازیکن به ترکیب صبای قم یک سهمیه فیفا هم داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما با توجه به داشتن سهمیه فیفا هر زمان که نیاز شد در میانه راه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید کشور می‌توانیم یک بازیکن به لیست خود اضافه کنیم، ضمن اینکه سه نفر هم می‌توانیم در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر جذب کنیم.

گنجیان با اشاره به مکان برگزاری تمرینات صبایی‌ها در راه آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر فوتبال امید کشور، ابراز کرد: 10 جلسه تمرین در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر با تست‌گیری از تعداد زیادی بازیکنان علاقمند برگزار کردیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com