کد خبر ۳۴۱۰۴ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
استاندار قم:

رفع موانع توسعه استان در گرو همدلي و همگرايي دستگاه هاست

استاندار قم در جمع اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهميت وجود همگرايي و همكاري بين بخشي گفت: رفع موانع توسعه استان در گرو همدلي و همگرايي دستگاه هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در صد و شصت و چهارمين جلسه علني و رسمي شورای اسلامی شهر قم، طي سخناني با اشاره به تلاش برخي كشورها برای اشاعه ي اسلام هراسی اظهار كرد: ایران در این مذاکرات ثابت کرد كه راهبرد تشیع کاملا از جریان های تکفیری جداست و ایران پرچم دار صلح دوستی و آرامش در منطقه و جهان است.


استاندار قم موفقیت جمهوري اسلامي در به سرانجام رساندن مسأله برجام را مورد توجه قرار داد و افزود: اين پيروزي نتيجه ي مجاهدت تيم ديپلماسي كشور، صبوری و بصیرت مردم و مسئولین و دور اندیشی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بود.


نماينده عالي دولت در استان بر ضرورت افزايش روحیه ي همكاري و همدلی بین دستگاههای استان تاكيد و عنوان کرد: نقد سازنده و پیشنهادات دلسوزانه همواره در تعامل بین دستگاهها نقشی تعیین کننده داشته و در پیشبرد اهداف استان تأثیرگذار است.


صادقی با ضروری خواندن استفاده از ظرفیت های استان و هم افزایی در اجرای پروژه ها ادامه داد: با همفکری و تعامل می توان موانع موجود در راه توسعه استان را رفع نمود و در کنار این همگرایی از حضور بخش های خصوصی بهره کافی برد.


استاندار قم هم چنین حضور در جمع اعضای شورای اسلامی شهر را در راستاي حل مشكلات بسیار مفيد ارزيابي كرد و بیان داشت: راهکارهای اجرای پروژه ها در مواردی بجز مسائل مالی و بودجه ، مربوط به تعامل بین دستگاههاست.


لازم به ذکر است در ابتدای جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم با بیان دیدگاهها و نظرات خود در حوزه هایی چون مدیریت هماهنگ شهری، بافت فرسوده، پروژه های اولویت دار شهر، ساماندهی عوامل سد معبر و برهم زننده نظم و انضباط شهری، مسائل فرهنگی و مذهبی و استفاده از ظرفیت خیرین در قم خواستار تداوم همكاري ها و حمايت هاي استان از شورای شهر برای برطرف کردن این مسائل شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com