کد خبر ۳۴۱۱۲ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم خبر داد

احتمال بارش باران طی هفته آینده در قم

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم از احتمال بارش باران در اواسط هفته آینده در این استان خبر داد. او همچنين گفت: دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش یافته است اما تا پایان هفته تغییر دمای زیادی نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمدرضا قاضی با بیان اینکه امروز هوای آسمان قم آفتابی است، اظهار کرد: آسمان شهر قم تا بعد از ظهر روز سه‌شنبه آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم از افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: تا روز پنج‌شنبه کماکان آسمانی ابری برای قم پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با اعلام اینکه حداکثر دمای هوای امروز 17 درجه سانتی‌گراد است، عنوان کرد: در روز سه‌شنبه با کاهش یک تا دو درجه‌ای دما و تا پایان هفته با میزان کمی افزایش دما روبرو می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز هوا صاف تا کمی ابری است، اظهار کرد: دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش یافته است اما تا پایان هفته تغییر دمای زیادی نداریم.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم از بارش باران در هفته آینده خبر داد و گفت: احتمال بارش باران در اواسط هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com