کد خبر ۳۴۲۰۴ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶

جا‌به‌جايي روزانه ۲۹۰ هزار نفر در شهر قم توسط ناوگان عمومي اتوبوسراني

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: اتوبوسراني با بهره گيري از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۸ دستگاه ميني‌بوس به صورت روزانه به مردم سرويس دهي مي‌كند و نزديك به ۲۹۰ هزار نفر توسط اين شبكه جا‌به‌جا مي‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، سعيد امراللهي با اشاره به فعاليت سازمان اتوبوسراني گفت: اين سازمان يكي از بزرگترين و فعال‌ترين سازمان‌هاي شهرداري به منظور حمل و نقل درون شهري است و با همه توان در خدمت شهروندان است.

وي گفت: در حال حاضر اين سازمان با توجه به توسعه شهرنشيني در قم ۱۴ خط اتوبوس و ۱۲ خط ميني بوس دارد و هشت خط نيز به صورت حومه‌اي تعريف شده است.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم بيان كرد: اين خطوط با بهره گيري از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۸ دستگاه ميني بوس به صورت روزانه به مردم سرويس دهي مي‌كنند و نزديك به ۲۹۰ هزار نفر توسط اين شبكه جا به جا مي‌شوند.

امراللهي گفت: يكي از سازمان‌ها در خصوص واگذاري به بخش خصوصي، اين سازمان است كه ۹۹ درصد در حوزه اجرايي به بخش خصوصي واگذار شده است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي ۹ ماهه اخير گفت: اين سازمان با توجه به توسعه كمي و كيفي ناوگان و تجهيزات در سال‌هاي اخير اقدامات خوبي نيز انجام شده و همه سعي و تلاش ما بر بهبودي هر چه بيشتر وضعيت خطوط اتوبوسراني است.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم بيان كرد: در ابتداي سال جاري ۱۸ دستگاه اتوبوس و ميني بوس به حمل و نقل درون شهري اضافه شد كه يكي از فعاليت‌هاي خوب سازمان از ابتداي سال بوده كه ظرفيت كمي و كيفي خطوط را افزايش داده است.

وي افزود: بازسازي ۴ دستگاه اتوبوس بنز در ۶ ماهه اول سال و الحاق آن به دستگاه‌هاي قبلي نيز از ديگر برنامه‌ها بوده تا بتوانيم از اين طريق ظرفيت خدمات رساني را ارتقاء دهيم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com