کد خبر ۳۴۲۱۳ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰

برنامه‌های آستان کریمه اهل بیت (س) در سالروز رحلت بانوی کرامت

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه‌های آستان کریمه اهل بیت (س) در سالروز رحلت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)،حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور به تشریح آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت و اظهار داشت: سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی میثم مطیعی آغاز بخش برنامه‌های سالروز وفات حضرت است که در شب وفات بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: صبح رحلت ساعت 6 و 15 دقیقه صبح در شبستان امام (ره) برنامه سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حاج علی مالکی نژاد برگزار می‌شود.

وی حرکت دسته عزاداری خادمان حرم کریمه اهل‌بیت (س) از بیت‌النور واقع در ابتدای خیابان چهارمردان، میدان میر را از دیگر برنامه‌های روز وفات برشمرد و افزود: این برنامه ساعت 9 و نیم تا 11 و نیم صبح به سمت حرم برگزار می‌شود.

بهشتی پور ادامه داد: ظهر رحلت نیز بعد از نماز عصر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی‌قمی و مداحی حاج عباس حیدر زاده در شبستان امام (ره) ، همچنین بعد از نماز مغرب و عشا نیز سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و قرائت دعای کمیل و مداحی توسط مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری آئین شمع گردانی در شام رحلت حضرت معصومه (س) گفت: این مراسم یکی از مراسم‌های باسابقه آستان است که توسط خادمان برگزار می‌شود پس‌ از آن سخنرانی آیت‌الله صدیقی و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

وی از برگزاری شب‌شعر فاطمی با محوریت کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد و بیان کرد: این برنامه شب جمعه با شعرخوانی استاد مجاهدی و سید حمید برقعی و نیز مرثیه خانی ابراهیم قانع و نزار القطری پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام (ره) برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com