کد خبر ۳۴۲۵۳ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷

طرح توسعه سرمايه‌گذاري در شهر قم تدوين مي‌شود

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي از تدوين نقشه سرمايه‌گذاري قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، محمدرضا معرفت با اشاره به‌ضرورت تسهيل روند سرمايه‌گذاري در شهر اظهار كرد: شهرداري با رويكردي جديد درصدد تسهيل و تسريع در راه‌هاي سرمايه‌گذاري در سطح شهر است.

وي با بيان اينكه قم ظرفيت‌هاي بالايي براي سرمايه‌گذاري دارد، خاطرنشان كرد: عدم وجود سازو كار و نقشه‌اي مشخص در مسير سرمايه‌گذاري شهر، مشكلاتي را در اين راستا ايجاد كرده است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي خاطرنشان كرد: در حال تبيين راه‌ها و همچنين رويكردهاي مختلف شهرداري در حوزه سرمايه‌گذاري هستيم تا سرمايه‌گذاران بتوانند آسان‌تر قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي شهر قم را بشناسند.

وي از تدوين نقشه و طرح سرمايه‌گذاري در شهر قم خبر داد و گفت: در اين نقشه تمام قابليت‌ها و استعدادهاي سرمايه‌گذاري در سطح شهر گنجانده‌شده است.

معرفت با بيان اينكه تدوين نقشه سرمايه‌گذاري نقش بسزايي در تسريع روند سرمايه‌گذاري و همچنين شناخت بهتر ظرفيت‌ها دارد، خاطرنشان كرد: با استفاده از اين نقشه سرمايه‌گذاران كه به شهرداري مراجعه مي‌كنند، نقاط مهم و مستعد سرمايه‌گذاري را مي‌توانند شناسايي كنند.

وي ادامه داد: فضاهاي مستعد بوستان‌هاي سطح شهر، محلات و مناطق مختلف شهرداري در اين طرح وجود دارد و در آينده اين پلان در اختيار تمام سرمايه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي تصريح كرد: در اين نقشه نقاطي آماده سرمايه‌گذاري، زمين‌هاي شهرداري و مشخصات پروژه‌هاي تعريف‌شده براي سرمايه‌گذاري مشخص مي‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com