کد خبر ۳۴۲۰۰ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

احداث مجموعه ورزشي شهداي هسته‌اي در بلوار جمهوري

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي از احداث مجموعه ورزشي شهداي هسته‌اي در بلوار جمهوري خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، محمدرضا معرفت با تأكيد بر عزم شهرداري براي توسعه فضاهاي فرهنگي و تفريحي در شهر قم اظهار كرد: توسعه پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي فرهنگي، ورزشي و تفريحي در قم جزو برنامه‌هاي آينده شهري است.

وي با اشاره به كمبود فضاهاي ورزشي و تفريحي در قم خاطرنشان كرد: حوزه سرمايه‌گذاري قابليت‌هاي متنوعي براي توسعه خدمات حوزه‌هاي تفريحي و ورزشي دارد كه شهرداري سعي در به‌كارگيري اين استعدادها براي تقويت بخش‌هاي تفريحي و ورزشي در قم است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري به ظرفيت بوستان‌ها و فضاهاي شهري قم براي احداث مجموعه‌هاي تفريحي و ورزشي تصريح كرد: طرح‌ها و پروژه‌هايي در اين فضاها طراحي شده كه با جذب سرمايه‌گذار اجرايي خواهد شد.

وي از احداث مجموعه رستوران سنتي در بوستان علوي خبر داد و افزود: اين پروژه با همكاري بخش خصوصي در اين بوستان اجرايي مي‌شود.

معرفت احداث مجموعه ورزشي شهداي هسته‌اي را از ديگر پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري شهرداري عنوان كرد و گفت: اين پروژه فرهنگي ورزشي در بلوار جمهوري با ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع زيربنا توسط بخش خصوصي اجرايي خواهد شد.

وي بابيان اينكه راه‌اندازي وسايل بازي در بوستان‌هاي سطح شهر از ديگر برنامه‌هاي شهرداري است، ادامه داد: وسيله بازي بانجي نيز به‌زودي در بوستان علوي راه‌اندازي مي‌شود.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با تأكيد بر اينكه قم ظرفيت‌هاي فراواني براي حضور سرمايه‌گذاران دارد، ابراز كرد: از احداث مجموعه‌هاي تفريحي و شهربازي در بوستان‌هاي سطح شهر حمايت جدي مي‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com