کد خبر ۳۴۲۸۶ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم به دیدار ذوب آهن اصفهان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم امروز در چارچوب مسابقات ۴ جانبه جام شهدا به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عباس دارابی اظهار داشت: دومین بازی از مسابقات مرحله نیمه نهایی جام شهدا امروز برگزار می‌شود و تکلیف دومین تیم صعود کننده به دیدار نهایی این مسابقات ۴ جانبه مشخص می‌شود.

وی افزود: صبای قم عصر امروز در ورزشگاه شهر قدس به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود و تیم برنده این مسابقات حریف تیم پرسپولیس در فینال می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: کادر فنی تیم صبای قم به این مسابقه و نیز دیدار بعدی در جام شهدا به چشم مسابقات تدارکاتی مناسبی برای آغاز نیم فصل دوم لیگ بر‌تر نگاه می‌کنند و آماده سازی و هماهنگی تیم از پیروزی برای صبا دارای اهمیت بیشتری است.

دارابی بیان داشت: با توجه به پیوستن چند بازیکن جدید به صبا، می‌خواهیم در این مسابقات بازیکنان تازه وارد را محک بزنیم و پس از بازی فینال یا رده بندی آماده ورود دوباره به لیگ بر‌تر می‌شویم.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال صبا در تعطیلات نیم فصل اردوی آماده سازی مفیدی به مدت ۱۰ روز در کیش برپا کرد و پیام صادقیان، اکبر صادقی و محمد بائوج رضایی را به خدمت گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با توجه به حمایت خوب مدیریت باشگاه و یکدلی بازیکنان و کادر فنی به موفقیت صبا در نیم فصل دوم کاملا امیدواریم.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com