کد خبر ۳۵۴۲۵ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال به دیدار سپاهان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور صبا در اصفهان به دیدار سپاهان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عباس دارابی اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز ادامه پیدا می‌کند و تیم صبای قم بیست و دومین دیدار این فصل را در یک دیدار خارج از خانه برگزار می‌کند.

وی افزود: حریف امروز صبای قم تیم فوتبال سپاهان اصفهان است و دو تیم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۶ اسفند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در جدول رده بندی با کسب ۳۰ امتیاز از ۲۱ بازی در رده نهم جدول قرار گرفته است و در صورت پیروزی در اصفهان می‌تواند جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد البته بدیهی است که بازی برابر تیم خوب سپاهان در خانه حریف هرگز آسان نیست.

دارابی بیان داشت: سپاهان با ۲۵ امتیاز از ۲۱ بازی تیم یازدهم جدول است و انگیزه زیادی برای برد برابر صبا دارد و به همین دلیل کار ساده‌ای در اصفهان در پیش نداریم اما نظر کادر فنی این است که برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی درباره عدم حضور علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: با توجه به ساعت پرواز کاروان تیم صبای قم به اصفهان، امکان حضور در نشست خبری برای علی دایی فراهم نشد و مسئولان تیم فوتبال صبای قم برای اتفاق رخ داده از خبرنگاران عذرخواهی کردند.

سرپرست تیم صبای قم درباره آمادگی صبا برای این بازی تصریح کرد: در هفته اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته شده و بازیکنان صبا و کادر فنی تیم برای کسب یک نتیجه خوب در اصفهان انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند صبا را به جمع تیم‌های بالای جدول باز گردانند.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com