کد خبر ۳۴۲۹۸ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶

صنعتگران نباید دغدغه‌ای غیر از تولید و اشتغال داشته باشند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تأکید کرد: صنعتکران و سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی نباید دغدغه‌ایی به غیر از تولید و اشتغال داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، امیر طیبی‌نژاد در نشست مشترک بیمه گذاران صنایع کوچک و تولید کنندگان اظهارکرد: تمام تلاش دولت یازدهم و مسئولان وزارت صنعت و سازمان صنایع کوچک، کاهش مشکلات و دغدغه‌های پیش روی تولید و اشتغال است.

وی تأکید کرد: بدنبال آن هستیم که سرمایه‌گذاران دغدغه‌ایی به غیر از دغدغه تولید و اشتغال نداشته باشند و این مهم مگر با تلاش مضاعف همه بخش‌های مختلف محقق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه به بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: تدوین و اجرای این بسته حمایتی توسط سازمان صنایع کوچک در راستای کاهش دغدغه‌ها و افزایش ریسک پذیری واحدهای صنعتی در حال اجرا شدن است.

وی به نقش بیمه‌ها در ایجاد ثبات در بازار کار و پشتوانه‌ایی مطمئن برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و بیان داشت: امروز در کنار سایر مشکلاتی که صنعتگران با آن روبرو هستند فضای روانی و فکری در خصوص خطرات و عوامل نیروی انسانی نیز وجود دارد که بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک می‌تواند در برطرف کردن این بار فکری نقش بسزایی داشته باشد.

طیبی‌نژاد یادآور شد: ما شاهد بودیم که طی سالیان اخیر در زمان‌های حساس و حادثه، بیمه چگونه به کمک صنعت شتافت و این یاری رسانی را باید در سطح شهرک‌های صنعتی قم فراگیر کنیم.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com