کد خبر ۳۴۳۱۷ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱

توزیع برق قم رتبه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز استان شد

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز استان، شرکت توزیع نیروی برق قم موفق به کسب رتبه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین تمامی دستگاه های اداری و اجرایی این استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان قم، عملکرد و فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق استان قم در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد ارزیابی قرار گرفت  و در نهایت این شرکت با کسب امتیازات لازم  رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در همین راستا در مراسمی که در سالن سازمان امور اقتصادی و دارایی با حضور مسئولین و مدیران استانی برگزار شد با اهدای لوح سپاس از "مهدی آهنین پنجه" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تقدیر شد.

در این لوح تقدیر که به امضا اسمعیل رستمی "معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم " رسیده ،آمده است: با عنایت به ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نماز در مورد برنامه ها و عملکرد  ادارات استان در امر خطیر نماز در سال 93 و بر اساس نظر هیات داوران ،ستاد مذکور،آن دستگاه را شایسته تقدیر می داند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق استان قم ،کسب عنوان " رتبه برتر" در  امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز را تبریک گفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com