کد خبر ۳۵۴۱۰ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷

پيشرفت ۷۰ درصدي تقاطع سه‌سطحه ۱۵ خرداد

معاون شهرسازي و امور زيربنايي قم گفت: پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد در تيرماه ۹۴ پس از گذشت ۲.۵ سال از آغاز اجرا تنها ۴۳ درصد پيشرفت داشته است اما اكنون پيشرفت آن به ۷۰ درصد رسيده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم، عليرضا قاري‌قرآن با اشاره به اينكه زمان‌بندي اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح ۱۵ خرداد از سوي پيمانكار به اتمام رسيده است، اظهار كرد: اين پروژه به دليل برخورد با تاسيسات شهري و شكل تنظيم قرارداد با پيمانكار با مشكلاتي مواجه شده است.

وي با بيان اينكه پروژه تقاطع غيرهمسطح ۱۵ خرداد با تاسيسات آب، فاضلاب، برق و گاز برخورد داشته است، تصريح كرد: نحوه تنظيم قرارداد با پيمانكار اين پروژه به گونه‌اي بوده است كه پيمانكار رأساً با ادارات زيربنايي طرف حساب مي‌شده است در حالي كه شهرداري قم به لحاظ ارتباط با دستگاه‌هاي خدماتي بهتر مي‌توانست روند تغيير در تاسيسات زيربنايي را دنبال كند.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: ۵۰ درصد از جابجايي خطوط فاضلاب موجود در مسير اجراي اين پروژه جابجا شده است.

وي افزود: اين پروژه در تيرماه ۹۴ پس از گذشت ۲.۵ سال از آغاز اجراي تنها ۴۳ درصد پيشرفت داشته است اما اكنون پيشرفت آن به ۷۰ درصد رسيده است.

قاري‌قرآن ادامه داد: معتقديم پيمانكار اين پروژه توان لازم را براي اجراي آن به كار نبسته است يا توان آن بيش از اين اندازه نبوده است، با اين حال فشار زيادي براي اجراي هرچه سريع‌تر آن وارد كرده‌ايم و اميدواريم تا نيمه اول سال آينده اين پروژه آماده بهره برداري باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com