کد خبر ۳۴۷۶۲ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
شهردار منطقه 2 قم خبر داد

برخورد جدی با زمین‌خواری و تفکیک‌های غیرمجاز در قم

شهردار منطقه 2 قم با اشاره به برخورد جدی با زمین‌خواری و تفکیک‌های غیرمجاز گفت: یکی از مشکلات منطقه دو تفکیک غیرمجاز منازل مسکونی است که متاسفانه در این راستا افراد ناآگاه به قانون ضرر می‌زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد صادقی با اشاره به وضعیت بوستان جوان گفت: یکی از مشکلات اصلی این بوستان عدم حضور مامورین انتظامی است که موجب شده مردم احساس امنیت نکنند.

وی گفت: طرح جامع و بهسازی بوستان در دستور کار بوده و در صورت واگذاری مالکیت کامل از سوی جهاد کشاورزی به شهرداری، سرمایه‌گذار نیز وارد خواهد شد.

شهردار منطقه 2 قم با اشاره به مشکل تفکیک غیرمجاز در سطح منطقه گفت: یکی از مشکلات شهرداری، تفکیک غیرمجاز اراضی است که متاسفانه یک سری دلال و زمین‌خوار زمین‌های 110 و یا 120 متری را خریداری کرده و به دو قسمت تفکیک کرده و به افراد قشر ضعیف و ناآگاه به قانون فروخته‌اند.

صادقی گفت: با دادستان نیز در این خصوص جلساتی برگزار شده که بتوانیم زمین‌خواری و مشکل تفکیک غیرمجاز را در منطقه کنترل کنیم که در حال حاضر این معضل تا حدود زیادی حل شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که به منظور خرید هر ملکی قبل از آنکه پولی را رد و بدل کنند از شهرداری استعلام گرفته تا دچار مشکل نشوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com