کد خبر ۳۴۳۳۶ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
عضو جامعه مدرسین؛

موضع‌گیری‌های دوپهلوی رئیس‌جمهور به نظام اقتصادی آسیب می‌زند/ استفاده تبلیغاتی دولت از گزارش‌های اقتصادی

حجت‌الاسلام محمود رجبی با بیان اینکه موضع‌گیری‌های دوپهلو به نظام اقتصادی و سیاسی کشور آسیب می‌زند، گفت:‌ دولت آن گونه که حق مردم است باید صادقانه وضعیت اقتصادی را اعلام کند و بگوید که نتوانسته مشکلات اقتصادی از جمله رکود را حل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اظهارات ضد و نقیض رئیس‌‌جمهور درباره رکود در کشور در حالی که پیش از این دولت بر رفع رکود تاکید داشت گفت: این اولین باری نیست که مسئولان دولتی و رئیس‌جمهور در موضع‌گیری‌های خود دچار تناقض می‌شوند و از این رو به نظر می‌رسد کسانی که به آنها گزارش می‌دهند افرادی اهل دقت و رعایت موازین علمی در گزارشات خود نیستند.

رجبی تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت محترم اولا باید آن گونه که حق مردم است صادقانه وضعیت اقتصادی را اعلام کند و بگوید که نتوانسته مشکلات را حل کند اما این صداقت کمتر در گزارشات دولتی مشاهده می‌شود. در حالی که انتظار مردم رفع رکود و بیکاری بوده است اما وقتی دولتمردان مشاهده می‌‌کنند که هنوز از این وضعیت خارج نشده‌ایم ناچار می‌شوند که بگویند رکود وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بی‌صداقتی دولت در موضوع تحریم‌ها یادآور شد: آنها می‌گفتند که همه تحریم‌ها بعد از برجام برداشته می‌شود در حالی که ما دیدیم این چنین نیست و بخشی از تحریم‌ها صرفا تعلیق شد، از این رو به نظر می‌رسد که این مسئله برای استفاده تبلیغاتی در زمان انتخابات باشد.

وی تصریح کرد: بدون شک این گونه موضع‌گیری‌های دوپهلو به نظام اقتصادی و سیاسی کشور آسیب زده و باعث ایجاد مشکلاتی در برنامه‌ریزی کلان می‌شود و همچنین اعتماد مردم را نیز سلب می‌کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com