کد خبر ۳۴۳۶۷ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸

نوسازي ۱۵۰۰ دستگاه تاكسي فرسوده در قم

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اجراي طرح نوسازي خودروهاي فرسوده در قم گفت: در استان قم حدود ۱۵۰۰ تاكسي فرسوده وجود دارد كه در صورت اقدام سريع تاكسيرانان مي‌توانيم در فاصله كمتر از ۳ ماه همه اين خودرو‌ها را تعويض و نوسازي كنيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم،مرتضي عزتي با اشاره به اجراي طرح نوسازي خودروهاي فرسوده در قم اظهارداشت: برابر پيگيري‌هاي به عمل آمده و اقدامات خوبي كه مسئولان انجام داده‌اند در روزهاي آينده سايت ثبت‌نام براي نوسازي خودروهاي تاكسي فرسوده باز مي‌شود.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه بلافاصله پس از بازشدن سايت اطلاع‌رساني در اين زمينه انجام مي‌شود افزود: از تاكسي داران درخواست داريم به محض اعلام سازمان و بازشدن سايت نسبت به ثبت‌نام اقدام كرده تا در زمان كوتاه تاكسي‌هاي فرسوده را جايگزين كنند.

وي با اشاره به شرايط تعويض خودروهاي فرسوده خاطرنشان كرد: وام ۲۰ ميليون توماني با سود ۱۶ درصد با بازپرداخت ۴۸ ماهه از تسهيلاتي است كه براي اين خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

عزتي با بيان اينكه بابت اسقاط خودرو حدود ۵ ميليون تومان به مالك پرداخت مي‌شود تصريح كرد مالك نيز براي برخورداري از تسهيلات بايد ۵ ميليون تومان آورده داشته باشد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به اينكه در سطح كشور ۹۰ هزار تاكسي فرسوده با عمر بالاي ۱۰ سال وجود دارد افزود: در استان قم ۱۵۰۰ تاكسي فرسوده وجود دارد كه در صورت اقدام سريع تاكسيرانان قم مي‌توانيم در فاصله كمتر از ۳ ماه همه اين خودرو‌ها را تعويض و نوسازي كنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com