کد خبر ۳۵۱۰۹ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

تمدید مهلت ثبت نام تاکسی‌های فرسوده تا 6 اسفند ماه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تمدید مهلت ثبت‌نام اولیه مالکان تاکسی‌های فرسوده در طرح نوسازی تا ششم اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام اولیه مالکان تاکسی‌های فرسوده در طرح نوسازی اظهار کرد: در ادامه پیش ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده، صاحبان تمام تاکسی‌های مدل 83 و قبل از آن که تاکنون نتوانستند پیش ثبت‌نام خود را در دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند می‌توانند در اسرع وقت حداکثر تا پنجشنبه ششم اسفند اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های مدل‌های 84 نیز می‌توانند از امروز تا پایان وقت اداری پنجشنبه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با ارائه کارت خودرو، برگ سبز ماشین و کارت ملی، شناسنامه و پروانه تاکسیرانی پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: در ضمن تمام تاکسی‌هایی که دچار حادثه شدند و به هر دلیلی ماشین آنها آسیب دیده و از رده خارج شده نیز می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را با ارائه مدارک لازم انجام دهند.

وی با اشاره به مزایایی که به مالکان تاکسی‌هایی که پیش ثبت نام خود را در دوره کنونی انجام داده‌اند تعلق می‌گیرد، گفت: به تمام افراد اعم از تاکسیران و مالک تاکسی اعلام می‌شود که در سال آینده استفاده از تسهیلات بانک و 5 میلیون تومان پول اسقاط خودرو جزو مزایا نیست، بنابراین تاکید می‌شود که پیش ثبت‌نام خود را در این فرصت انجام دهند.

عزتی یادآور شد: حدود یک هزار و 100 مالک تاکسی در فرصت 12 بهمن تاکنون در این طرح ثبت‌نام کردند که جای تقدیر دارد، تاکسیرانان دیگر نیز باید از این فرصت استفاده کنند و به پیش ثبت‌نام بپردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com