کد خبر ۳۴۴۴۲ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
رئيس ستاد انتخابات استان قم :

نگاه ويژه ي دولت به شفافيت در انتخابات اسفند ماه/ رسانه ها دولت را در برگزاري انتخابات سالم و باشكوه كمك كنند

رئيس ستاد انتخابات استان قم در نشست خبري با اصحاب رسانه، با اشاره به نگاه ويژه ي دولت به شفافيت در انتخابات اسفند ماه اظهار كرد: انتظار داريم رسانه ها دولت را در برگزاري انتخابات سالم و باشكوه كمك كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان قم در نشست هم انديشي با مديران مسئول مطبوعات، پايگاه هاي خبري و روساي خبرگزاري ها طي سخناني مشاركت حداكثري مردم ، امنيت و سلامت انتخابات را سه محور مهم مدنظر دولت در برگزاري انتخابات دانست.
وي با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب، بزرگان نظام و عقلاي كشور مبني بر حضور حداكثري و پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي افزود: رسانه ها نقش بسيار مهمي را در ايجاد نشاط در بين مردم در راستاي حضور باشكوه در انتخابات اسفند ماه ايفا مي كنند.
جمالي با بيان اينكه انتظار داريم رسانه ها ستاد انتخابات استان را در برگزاري هرچه با شكوه تر انتخابات كمك كنند خاطرنشان كرد: دولت و مجموعه ستاد انتخابات هويتي جز خدمتگزاري به مردم ندارند و همراهي با دولت در اين عرصه، خدمت به نظام اسلامي محصوب مي شود.
رئيس ستاد انتخابات استان بيانات رئيس جمهور در رابطه با شفافيت صندوق هاي راي را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: دولت و هيئت هاي اجرايي شفافيت فضاي انتخاباتي را در دستور كار خود قرار داده اند.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم با تاكيد بر ضرورت التزام كانديداها به قوانين و اخلاق انتخاباتي خاطرنشان كرد: به جد و قاطعيت با كانديداهايي كه پيش از موعد كار تبليغاتي انجام مي دهند برخورد خواهيم كرد.
وي با اشاره به حركت دولت در مسير اعتدال و تلاش براي جلوگيري از هر گونه تندروي در امور اجرايي انتخابات تصريح كرد: اجازه ي حضور به افراد تندرو از هر جناحي در كارهاي اجرايي داده نخواهد شد.
ايجاد فضاي پرشور و طراوت انتخاباتي، توجه به مناطق حاشيه اي در تبليغات ، نوآوري در اطلاع رساني، توليد محتوا در فضاي مجازي، معرفي رابط خبري ستاد انتخابات استان و در نظر گرفتن امكانات و تسهيلات لازم براي اصحاب رسانه جهت پوشش خبري روز اخذ رأي، از مهم ترين مطالب بيان شده توسط مديران مطبوعات و خبرگزاري هاي حاضر در اين جلسه بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com