کد خبر ۳۴۳۷۴ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
طی سال‌جاری؛

۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی در قم اختصاص یافت

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان قم از اختصاص ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات کشاورزی طی سال‌جاری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حسین طاهری در خصوص ارائه تسهیلات خرید ادوات و دنباله بندها به کشاورزان، گفت: تسهیلات لازم جهت خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به رانندگان حرفه‌ای، شرکت‌های مکانیزاسیون و کشاورزان استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون شماره ۳ برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود: مکانیزاسیون به معنای استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری و رسیدن به توسعه پایدار است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قم، بیان کرد: طی امسال به میزان ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات مذکور به استان اختصاص یافته که تاکنون بالغ بر ۲۴ درصد از آن جذب شده است.

طاهری در خصوص نحوه ارائه تسهیلات خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی ادامه داد: این تسهیلات جهت خرید انواع تراکتور، کمباین، چاپر و سایر ادوات و دنباله بندهای کشاورزی که در لیست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشور آورده شده با تأیید کارگروه پرداخت می‌شود.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com