کد خبر ۳۵۱۶۶ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
مدیر صندوق بازنشستگان استان قم مطرح کرد

ارائه تسهیلات با کارمزد 4 درصد به 1700 بازنشسته در قم

مدیر صندوق بازنشستگان استان قم گفت: به یک‌هزار و 700 نفر از بازنشستگان استان قم تسهیلات چهار درصد ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مسعود مرادپور سه‌شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی سالمندان که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین سالمندی و بازنشستگی وجود دارد، اظهار کرد: صندوق بازنشستگان تلاش فراوانی را برای فراهم کردن خدمات مناسب به بازنشستگان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مجدانه سازمان بازنشستگی کشور برای ثبت روز بازنشستگان در تقویم کشور گفت: پیگیری‌ها نتیجه داد و یکی از روزهای سال به این نام در تقویم ملی کشورمان ثبت شد.

مدیر صندوق بازنشستگان استان قم با ابراز گلایه از بی‌توجهی استانداری در برگزاری هرچه بهتر روز بازنشستگان در قم، با وجود نامه‌نگاری‌های اداری، بیان کرد: با توجه به اینکه از سوی استانداری به این درخواست پاسخی داده نشد، مراسمی در این روز برای بازنشستگان برگزار نشد.

وی بر ضرورت تکریم بازنشستگان تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان هزینه‌ای ندارد ولی گردآمدن بازنشستگان دور یکدیگر بسیار ارزشمند است.

مرادپور با اشاره به برخی گلایه‌هایی که بازنشستگان همواره از آن یاد می‌کنند، عنوان کرد: متاسفانه در ادارات، بازنشستگان را تکریم و احترام نمی‌کنند و این مسئله موجب دل‌آزردگی آنان می‌شود.

وی از تشکیل‌ خانه‌های امید در سطح استان قم خبر داد و بیان کرد: این خانه‌‌های امید در بوستان‌های هاشمی و نرگس برپا شده که مخصوص آقایان و خانم‌ها است.

مدیر صندوق بازنشستگان استان قم ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به هزار و 700 نفر از بازنشستگان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداختی صندوق بازنشستگی استان قم در زمینه بیمه تکمیلی، گفت: به این دسته از بازنشستگان نیز تا سقف 14 میلیون تومان پرداخت شده و به بیماران صعب‌العلاج نیز تا 20 میلیون تومان پرداخته شده است.

مرادپور با بیان اینکه در بحث خانه‌های مهر هیچ محدودیتی نداریم، خاطرنشان کرد: از وجود سایر سالمندان هم در این خانه‌ها استفاده می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com