کد خبر ۳۴۳۸۶ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
رئیس هیئت ووشو استان قم:

قم میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور شد

رئیس هیئت ووشو استان قم از میزبانی قم برای برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مهدی اردستانی اظهار کرد: تیم ملی ووشو کشورمان در سال 2016 هم رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا و جهان را پیش‌رو دارد و هم اینکه باید در میادین مختلف بین‌المللی حضور یابد، به همین خاطر مسابقات قهرمانی کشور در قم حائز اهمیت بسیار زیادی است.

وی از سه روز برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در شهر قم خبر داد و بیان کرد: از سوی فدراسیون ووشو، هیئت قم به عنوان میزبان برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و پذیرای قهرمانان این رشته از استان‌های مختلف کشور معرفی شده است.

رئیس هیئت ووشو استان قم ادامه داد: این هیئت با داشتن ورزشکاران فعال در هر دو بخش بانوان و آقایان هر دو رشته تالو و ساندای ووشو، در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور دارد و میزبانی‌ مسابقات زیادی نیز در قم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ووشو در بین نوجوانان جوانان علاقمند به این رشته در قم، هم در بخش آموزش و هم در بخش قهرمانی به صورت همزمان فعالیت‌های خود را به شکل جدی و مستمر پیگیری کنیم.

اردستانی اضافه کرد: با توجه به فعال بودن رشته‌های تالو و ساندای بانوان و آقایان در باشگاه‌های مختلف سطح استان قم، خوشبختانه ووشو قم در بخش بانوان در لیگ برتر کشور حضور دارد و در بخش آقایان نیز هر ساله در تیم ملی نماینده دارد، به همین دلیل ووشو در قم یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی است.

وی در ادامه راجع به رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور که قرار است به میزبانی قم برگزار شود، عنوان کرد: در واقع پس از اعلام آمادگی که هیئت ووشو قم به فدراسیون داشت، این دوره از رقابت‌ها در هر دو بخش تالو و ساندا از روز یکشنبه یازدهم تا سه‌شنبه سیزدهم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه در این مسابقات میزبان برترین‌های کشور در این رشته خواهیم بود ابراز کرد: ووشوکاران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها برای کسب عناوین برتر در رده سنی بزرگسالان و راهیابی به تیم ملی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: بر این اساس ووشوکاران مدعی قهرمانی کشور تا شنبه شب دهم بهمن ماه در قم حضور خواهند یافت و از صبح روز یکشنبه یازدهم بهمن در رده سنی بزرگسالان به میزبانی سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با یکدیگر برای کسب مدال پیکار می‌کنند.

اردستانی راجع به ترکیب تیم ووشو قم برای حضور در این رقابت‌ها، ابراز کرد: با توجه به اینکه قم از استان‌های مطرح در این رشته ورزشی به شمار می‌رود، در تمام اوزان بهترین نفرات خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کرده و مدعی کسب مدال خواهد بود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com