کد خبر ۳۴۴۱۲ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹

استاندار قم: رونق تولید در گرو توجه به سلیقه مردم است

استاندار قم،با تأکید بر اینکه دولت باید چتر حمایتی خود را در صنعت کفش گسترده‌تر کند، گفت: تولید کنندگان با شناخت ذائقه و انتخاب مردم سبب رونق اقتصادی صنعت می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی از نمایشگاه کفش و صندل قم که در محل نمایشگاه‌هاي دائمی استان در حال برگزاری است بازديد و بر راه اندازی شهرک تخصصی صنایع کفش در قم تاکید کرد.

وی در حاشيه اين بازديد و در جلسه با فعالان صنعت كفش استان تصریح کرد: بايد تمهیدات لازم برای رفع موانع موجود برای راه اندازی این شهرک فراهم شود.

صادقي با اشاره به ظرفیت بالای صادراتی صنعت کفش قم ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا سهم استان از بازار های منطقه و جهان در این صنعت مهم بیش از پیش رشد کند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کفش ماشینی با توجه به ظرفیت های خوب این صنعت باید در چرخه گسترده تری برگزار شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و همچنین فراخوان های گسترده تر امکان حضور بیشتر تولیدکنندگان و فعالان این حوزه را فراهم کنیم.

در این جلسه تعدادی از تولید کنندگان کفش استان به پاره‌ای از مشکلات بر سر راه توسعه این صنعت پرداختند و استاندار ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بین دستگاه‌های مربوطه این موانع در اسرع وقت برطرف گردد.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com