کد خبر ۳۴۴۴۰ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۷
رئیس هیئت تکواندوی قم:

تکواندوکار قمی مدال برنز مسابقات آزاد کشور را کسب کرد

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با بیان این که تعداد باشگاه‌های تکواندو در قم کافی نیست، گفت: تکواندوکار قمی مدال برنز مسابقات آزاد کشور را بر گردن آویخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد جمشیدی اظهار داشت: تیم اعزامی تکواندوی قم در در مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشور در بخش مردان موفق شد به یک مدال برنز با ارزش دست پیدا کند.

وی افزود: این مسابقات با حضور بیش از ۵۰۰ تکواندوکار از استان‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم هیئت تکواندوی استان قم توانست در دسته منهای ۷۴ کیلوگرم صاحب عنوان قهرمانی این مسابقات شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: علی بختیاری مدال آور تیم تکواندوی قم بود که در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم با وجود شایستگی نتوانست در مسابقه نیمه نهایی پیروز میدان شود و به کسب عنوان سوم و مدال برنز بسنده کرد.

جمشیدی بیان داشت: پیش از این فرناز امینی در بخش زنان در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم موفق شده بود استان قم را صاحب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها کند.

وی عنوان کرد: تکواندوی استان قم در یک سال اخیر شرایط خوبی را تجربه کرده است و تیم‌های قمی در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند اما هنوز از نظر تعداد ورزشکار در شرایط ایده آلی که مد نظر ماست قرار نداریم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: تعداد باشگاه‌های تکواندو در قم کافی نیست زیرا مربی کافی و آموزش دیده در تکواندوی قم وجود ندارد و از همین رو به دنبال افزایش تعداد مربیان با برگزاری دوره‌های رسمی مربیگری هستیم.

وی افزود: در برخی از نقاط شهر از نظر اقبال عمومی به رشته تکواندو و نیز باشگاه‌های مربوط به این رشته شرایط بهتری داریم اما تعداد باشگاه‌ها باید در سطح شهر به پراکندگی برسد تا از ظرفیت‌های عمومی همه مناطق استفاده شود.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com