کد خبر ۳۴۱۷۷ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲

نشست رئيس ستاد انتخابات استان قم با روساي گروه هاي مرجع استان برگزار شد

روساي گروه هاي مرجع استان در نشست صميمي با رئيس ستاد انتخابات استان قم به بيان ديدگاه هاي خود در راستاي حضور پرشور مردم در انتخابات پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در نشست هم انديشي روساي گروه هاي مرجع استان قم، طي سخناني انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را نقطه ي عطفي ديگر در تاريخ نظام اسلامي دانست.


وي با اشاره به حساسيت هاي انتخابات پيش رو افزود: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي در اسنفد ماه امسال بدخواهان نظام را نااميد خواهد كرد.


رئيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار مردم قم در 19 دي ماه خاطرنشان كرد: برگزاري انتخابات سالم از ناحيه ي مسئولان و حضور در پاي صندوق ها از سوي مردم وظيفه ي ملي و شرعي است.


معاون استاندار قم تصريح كرد: گروه هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي مرجع نقش موثري در ترغيب مردم به حضور گسترده در انتخابات دارند.


در اين جلسه اعضاي ستاد انتخابات استان و روساي گروه هاي مرجع استان به بيان ديدگاه هاي خود در رابطه با مسئله ي انتخابات پرداختند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com