کد خبر ۳۴۴۹۹ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
به مناسبت دهه فجر؛

ویژه برنامه‌های ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اعلام شد

حجت الاسلام عباس دانشی با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول دهه مبارک فجر، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با برنامه های متنوع به استقبال دهه مبارک فجر می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام عباس دانشی مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برنامه های مختلف این اداره کل در طول دهه مبارک فجر، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با برنامه های متنوع به استقبال دهه مبارک فجر می رود.
 
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در استقبال از دهه مبارک فجر جشنواره شعر فجر را بر پا کرد و این جشنواره با حضور اساتید برجسته شعر و ادب فارسی  به صورت کشوری در استان قم برگزار شد.
 
حجت الاسلام دانشی با اشاره به دیگر برنامه های دهه مبارک فجر، بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ایام مبارک فجر در نظر دارد جشنواره فیلم و عکس استان را با حضور فیلم سازان و عکاسان برجسته استان برگزار کند.
 
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطر نشان کرد: در ایام مبارک فجر رویداد مهم فرهنگی استان قم با عنوان نمایشگاه کتاب که برای اولین بار در مصلی قدس شهر قم با ظرفیت حداقل 3 برابر نمایشگاه کتاب سال گذشته و با هدف افزایش 3 برابر سطح ناشران برگزار خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: برای استقبال از دهه مبارک فجر افتتاح پروژه عظیم فرهنگی استان قم به نام  تالار مرکزی شهر با حضور مقامات کشوری جزء برنامه های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
حجت الاسلام دانشی درادامه بیان داشت: از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس با هدف ترویج لباس اسلامی و ایرانی است که در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود.

 

منبع: رسا نيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com