کد خبر ۳۹۶۰۰ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
شهردارمنطقه پنج قم خبر داد

افتتاح ۱۸ پروژه عمراني همزمان با دهه فجر

شهردار منطقه پنج قم از افتتاح ۱۸ پروژه عمراني اين منطقه همزمان با ايام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به فعالیت‌های دهه فجر اظهار کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه عمرانی، خدماتی و زیباسازی با محوریت انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، هماهنگی و اجرای مشترک مراسم و جشن ویژه دهه فجر، دیدار با خانواده شهداء و جانبازان، برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و نصب بنر و آویزهای مناسبتی از جمله برنامه‌های شهرداری این منطقه است.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری منطقه پنج ویژه ایام دهه فجر، گفت: اجرای آذین‌بندی و ریسه‌کشی در سطح منطقه، هماهنگی و اجرای مشترک مراسم و جشن ویژه دهه مبارک فجر، دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهداء و جانبازان جنگ تحمیلی در سطح منطقه از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: هماهنگی و مشارکت و اجرای مراسم در مساجد سطح منطقه، اجرای المان‌های نورانی و نورپردازی بلوارها و فضاهای سبز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

ترکمن از افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: احداث بوستان رضوی، فاز اول بوستان بیگدلی، اصلاح و ترمیم بوستان محلاتی و اصلاح هندسی میدان ولیعصر ورودی کوچه ۱۹ خلیج فارس از جمله پروژه‌های افتتاحی این ایام است.

وی تکمیل ساختمان اداری منطقه، احداث باغچه‌های طولی بلوار کلهری، پیاده‌روسازی خیابان زاویه، زیرسازی و آسفالت خیابان عالیباف کوچه شماره ۱۶خلیج فارس، جدول‌گذاری خیابان شمس‌آباد به صورت مشارکتی و احداث خیابان شمس آباد را از دیگر پروژه‌ها ویژه افتتاح دهه فجر ذکر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com