کد خبر ۳۴۵۳۱ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر در بیت امام راحل برگزار می‎شود

رئیس دارالقرآن کریم استان قم از برگزاری محفل انس با قرآن در بیت امام راحل در قم در روز 14 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‎الاسلام والمسلمین عظیمی، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‎های مختلفی در استان قم برگزار می‎شود.

رئیس دارالقرآن کریم استان قم افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی نیز در همین راستا اقدام به برگزاری برنامه‎های مختلف قرآنی با رویکردهای مختلف کرده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این برنامه‎ها، حضور بیشتر جوانان قرآنی استان قم در برگزاری همایش‎های ملی و مذهبی است تا روحیه جمع گرایی آنها در جامعه بیشتر شود تا از این راه بتوانند خدمات بهتری به جامعه ارایه دهند.

رئیس دارالقرآن کریم استان قم بیان کرد: در همین راستا، محفل انس با قرآن در دهه فجر و در طول این دهه برگزار می‏ شود که در این برنامه مدیران و فعالان خانه‎های قرآن کریم استان قم حضور خواهند داشت.

وی گفت: این برنامه انس با قرآن، روز چهاردهم بهمن ماه در قم و در پنج بخش این استان از جمله قنوات و جعفریه و.. برگزار خواهد شد.

عظیمی بیان کرد: در ویژه برنامه اصلی که در قم برگزار می‎شود، جامعه قرآنی با حضور در بیت امام راحل واقع در محله یخچال قاضی با برنامه‎های قرآنی شامل قرائت قاریان برجسته استان قم، یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می‎دارند.

وی گفت: در این برنامه به جوانان تفهیم خواهد شد که اگر امروز در این جایگاه نشسته و با خیال راحت قرآن می‎خوانند به خاطر قیام و روح والای بزرگ مردی است که قرآن را با عمل پیوند داد و این امنیت و آرامش را به این کشور هدیه کرد.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com